Tj0bre!♥

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Molly - 17 januari 2012 19:33

 
 
 
 

Var på stan med Elin idag efter skolan, hon köpte lös hår. Och så köpte vi båda en tröja på 'MONKI' haha bara 20kr, vi köpte lika med någon glass på. HAHA XD<3 Sen köpte jag en ska till mammi, '''Alla hjärtans dag nivet... <3'''

Men sen typ gick vi runt lite och så, och bara chilla. <3

Detta var på väg till stan....

HAH, på spårvagnen vare en gubbe som bara till mig: är polisen bakom mig (utanför rutan) jag bara *glo framåt* han upprepade det, jag bara: nej.
Sen kom polisen utanför och han typ hukad sig, och så. Han var nog typ tjuv eller nått, polisen åkte efter hela tiden. Jag satt typ några decimeter från honom, jag bara 'äh, Elin ska vi av snart?' HAHA. Men jag filmade 0.0 xD (;

Jag ville säga till polisen, men Elin bara : vänta. Och sedan åkte de, men jaja. De hittar nog honom! c=

IIHIHIHIHIH, coolt. Lite iallafall, fast lite läskigt :'c

 

Sen hämtade pappa oss när vi skulle hem, vi palla inte pka spårvagn, och det var jätte mörkt.

Tack, bara så du vet så är du VÄRLDENS BÄSTA PAPPA! ♥♥♥♥♥


Men nu chill, men musik. Ohåhåhå.

Oså åt jag tacos nuyss, chiiiiliilillll :* <3


Pusssss. <33333


Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards