Tj0bre!♥

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Molly - 6 januari 2012 22:54

Heellu!


Var på bio med Elin idag, vi såg 'ALVIN OCH GÄNGET' hihhi, jag satt och garvade hela jäffla tiden, fast det var ingen annan. HAHHAHAHAHAH X''''D♥♥


Just nu så är vi hos 'Fanny's (hunden :P) mamma och pappa, haha mamma och pappas kompisar mest. Och sen har de ett barn, fast hab är typ 14 ?

Iallafall, vi typ har ätit middag här, det var jätte gott! För vi var hundvakt, för ett tag sedan. Typ 1 helg. Fast det är bara jätte kul!¨¨


Nu sitter mamma och Eva 'mamman' och kolla på resor! Vi ska kaanske åka någonstans med dom, eller nått ? x''D


Jaja, men jag har inget att göra. Så jag fick låna en dator, hehe. :''3 Batterit i min mobil tog slut, jag dog !? HHAHA, okej kanske inte men nästan. ;'')


Imorgon då, TAGGA TÄVLINGEN!!! :D:D:D:D

Hoppas det går bra, fast jag hjar fått TRÄNINGSVERK NU?!?!??!?!?!??! *DÖD*

Och så har jag oslipade skridskor okkå ?! *åh :''c*


 

Mamma sitter och skrikskrattar så har värsta pipet i öronen, och är helt yr -.-

Tack så mkt, dåh :(

Men typ, hejdå. hih.

Har inga bilder här, HAHHA

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards