Tj0bre!♥

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Molly - 1 januari 2012 17:38

20-13 jag vann, hahahha pappa ;D

Ska köra igen nu! ♥

Av Molly - 1 januari 2012 17:07

Tjenare!


Skkkitkul igår var det!

Barnen jag typ var med var, Nellie, Robin och Fredric. Nellie och Robin är 01, och Fredric och jag är ju 00.

Men iallafall. Vi (R,N,F & jag) smällde lite små raketer vi 10-11. hihi, typ getingar och sånt.

Sen typ var vi inne, vi försökte se en film. Men vi fick inte igång den, haha x)

Vi typ bara var då, eller vad man ska säga. Dansade lite, och så. De vuxna hade iallafall FULLT ÖS. HAHHAHA, ja ni skulle sett. De dansade iallafall, japp.. x'''''''''') HAHAHAHHAHAHAH. nejmen iallafall,..

Jag fick iden typ 20 i tolv, att springa barfota i snön. Så jag R & F (palla skriva namnen, men ni vet vilka jag menar, okei?) sprang typ till baksidan på huset, och tillbaka. Sen hade man inte känsel, HAHHA. Men ville göra någonting kul, nivet? x') Sen gick ALLA, ut vi var 15st. Och typ gjorde iordning raketerna. Och så. Sen 00.00 så sköts dom iväg, och jag och F typ skrev 'GOTT NYTT ÅR' och jag filmade raketerna! Vi såg dom från stan också. Hihi. Våra var absolut snyggast, mycket bättre än dom i stan. :P Hihi, nejmen jag tyckte det iallafall. x') 00.00 var det drinkar och vitchoklad doppade jordgubbar! Jag R & F skolade typ 00.00 också, eller om det var någon minut efter. Men iallafall.


Så svårt det var att skriva om just detta, vet inte ordningen på allt. Haha. x'D


Men sedan typ dansade vi igen, och så. Drack lite mera drinkar 'vi barn drack alkoholfri x)' med jordgubbar! (Som jag doppat xP, HAHAHHA mamma och jag skulle smälta choklade, och skålen och allt exploderar i mickron! Men sedan vart det vatten bad, efter att vi handlat ny! AHAHHA)

Men det var SKITGOTT, haha.

Men åh, det var jätte svårt att skriva :'c vet inte varför ?


Men hursomhelst, GOTT NYTT ÅR. ♥

Har ni något / några nyårslöften ? Kkkom3nt3ra ? :)


Jag fyller år om 13 dagar, och grattis Maja och Mys pappa som fyller år idag! Hhihi.

Hihi, jag fyller år den 13 fredag. Wie, coolt. Fast det är inte första gången.

Men eendå. <3



Men shit, nej nu vet jag inte vad jag ska skriva om. Åh, :''c

Om nyår och dä.

Vi typ åt ?

Nejmen, just det. Hahah, helt seriöst jag har världens bästa morfar! Han kom typ vid 10, och lämnade min väska jag glömt när han skjutsade oss! :D♥ Tack! <333333


Men nu ska pappa och jag köra fotbollspel, chao. Skriver kanske mera om nyår sedan. Puss. <3


Ingen bild nu, hinner inte. ♥


Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards