Tj0bre!♥

Alla inlägg under september 2011

Av Molly - 18 september 2011 20:33

       

  Heelluu här är bilder på mina nya saker, ehm.. skosnörerna är inte ny alla då men venne varför jag tog kort på dem xD

Skohyllan är skorna jag bytte snören på :)


Mina ilägg , har ont i hälarna , och jag trampar fel, så jag kan få ännu mera höftfel, min höft knäks när jag går..


jaja ska se idol puussss !

Av Molly - 18 september 2011 10:55

Efter att jag kommit hem från Kusinerna hade jag lite trååk, så gjorde dem här :) ♥

 

Av Molly - 18 september 2011 10:52

Heej !!


Snart ska jag spela match i LINDÖ, kl.12-00 ska vi samlas och värma upp se kör vi kl.13.00  


Hejja oss ;)

Haha ♥



Nejmen det var kortiss, haha byee ! 

Av Molly - 17 september 2011 18:18

Vad glad man blir av komentarer, en skrev nyss :

Jag har 11 besökare idag! Tack, tack, tack, tack, tack Molly som ville göra ett länkbyte med mej! Du är bäst o din blogg e superfiin!<3


Suuperglada kramar <3


Mitt svar :


Naw tack vad glad man blir av sånna komentarer !

Din blogg är jätte fin !!


Kram och ha det bra !  ♥

Av Molly - 17 september 2011 14:18

Hellu ♥


Igår ringde dom från soft boll *och smsade* för jag svarade inte hann ejj, Men hah jajja.. så idag kl. 11.00 ´var jag på parkeringen utanför badet och provade softboll, typ som BASEBOLL, baramjukareboll, man står på rak plan och mycke mindre plan ;)


Skitkul var det iallafall :D <3


Det var från PROVA PÅ VECKAN , jag testat första gången, andra gången dom ringde , hade match förra ;( ;)

Sen cyklade jag hem och duschade och åt korvstråganoff (haha igentligen roligt namn) och ris, mehh ärtor !

Men snart ska jag till Mina kusiner Vincent, Jennifer och Borka ;D <333

Vi ska gå ut med dom i bärcele och sen hunden borka <333333333

Mera sen ska åka nu <3



:)

Av Molly - 17 september 2011 13:55
Av Molly - 16 september 2011 18:04

Lina föresten , även fast jag inte är så bra så..

Vetuu..
Det känns dumt att inte göra en HEADER när du frågar föresten..;))
Jag kan väll testa, men du.. det var inte jag som gjorde headern själv .. bara lite ..
Thih ..

Men jag kan väll försöka göra en ..

Kan du säga vad du vill ha på den , och ungefär hur du vill att den ser ut ?

Ha det bra så länge !

Kram// mMollyy


Av Molly - 16 september 2011 17:45

Amen åhhh.. här har man suttit och väntat på att det jäkliga videoklippet på alice och mejj ska komma upp och så går det ick !?

*Nu är jag sur*


Okeii, nu får jag suta sura om det .. *glâd*

Idag hade vi slöjd , jag skulle hämta mina pennor och min fågel jag gjort efter skolan, duktig jag var då.. det glömde jag såklart ! Men stackars My med, *trorja* och hon skl ge sittt till hennes mamma som fyllde år idag, dom hade gjorde en cykel te henne med i rosa, jag såg den för jag var med henne efter skolan, vi körde fotboll (;

Sen 4 skl jag hem, hon skl till sin farfar och äta tacos! Hare brai däär (;


Men sen när jag kom hem sprang jag runt kvarteret och kutade lite och sånt , bara för jag fick lust.

Det var sköönt :D<3


Sen gick jag in till farmor och farfar :D <3

Dom är bäst ♥


Sen äh.. skulle jag ju lägga upp klippet för jag sa det till Alice.


VI SKA ÄTA TACOS IKVÄLL , nam..namn.. <3


Jag är godiies sugen * .. *


Thih <:



Herrråå // Molly ♥

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards