Tj0bre!♥

Alla inlägg den 23 september 2011

<33

Av Molly - 23 september 2011 21:56

Heej !

 

Idag efter skolan var jag med Jossan, det var kul jag skulle hjälpa henne med kläder till hennes mormors kalas. Ddet gick väll SÅDÄR.., hahah jag älskade hennes röda topp med vita prickar på , till hennes röd-vita halsband jätte fint på henne ! Men nejj.. inte snyggt enligt henne. Men JOO jätte gulligt ju. Haha jaja.. hjälpte henne iafl med håret. Det skutade med att hon tyckte spännen i luggen vart fint. Hahaha xD♥

 

Sen skulle jag hem.

Vi skulle till hageby.

Men föörsta till CANDY LAND !

Alalal det är bara fredag men thih ♥

 

Vi hade 100 kr var att handla för pappa och jag , presentkort från fotbollen.

 

Han köpte typ limpistol han bara: kul.. NOT!.., men han måste limma en sak som gått sönder på projektorn ;( ;)

 

Jag köpte en "överaskningspåse" på panduro. Men saker för runt 300-400 kr i. Men kostade 50 kr ;o Hehe :)

Och sen 6 garnnystan elr vad det heter. 

16 kr styck, vet ni ?! GARNET HETTE MOLLY ! :D ♥  TyYYpP därför jag köpte det .. från början.. :)

Jag ska sticka en halsduk. Fast ingen ning om hur man stickar, ska fråga om farmor kan, ifall hon vill lära mig isåfall, hoppas det nu , om hon kan !   

 

Nejmen ska se idol nu , mamma spelade inn kom hem halv 9. 

Kan skriva/ ta kort  på sakerna imorn kanske :)

Elr ngon dag =)

 

 

ÅTERTRÄFF KOLMÅRDEN IMORN SPORT CAMP ! LALAALLA, SKA DIT MED ALICE HK/paunovi´c ♥

 

bilden alice hk  / P .. :)

  

Idag i skoln ahade vi bild. Vi skulle rita av grönsaker, jag och My ritade citron, (grönt träd typ.. hmm minns ej vad det heter..?) och en morot , så det blir en gurk /pump  bild från mormor med ;)<3

 

 

puss. <3  

 

  Min fot också :)

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards