Tj0bre!♥

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Molly - 21 september 2011 21:08

Ska försöka ladda upp bilder till varje inlägg nu !! Lovar ;)<3

Dampade med asmkt bilder på bdb ;)    

Av Molly - 21 september 2011 20:17

   Hej   hahah kulgubbe x,)  


Efter skridskon när vi skjutsat hem Inez, och vi skulle skjutsa Matilda Sa innan oxå företsen till bussen, ringde hon och sa, iallafall efter skridskon drack vi k♥k♥s te, marmelad-rostat.bröd, och jorldgubbskräm ! namnam, ♥


Thihi, KRYA PÅREJ JENNIFER ANDERSSON/PAUNOVIC´  ♥

hah, Anderson IRL, men nejj. Hon heter Paunovic, jag också föresten och Alice också. Vi bara råkade säga fel från hela början. För vi är världensbästa systrar. Jag svär. 4-ever ♥.

Vi har 3 mammor, 3 pappor och 2 syskon. 2 marsvin och världens bästa kanin. Världensbästa allt. Jag svär. Okkejj, tror ni fatta nu va ?

Jaa.. bra. Puss.





Älskar den här bilden föresten ♥

SOooOOomMaR BbildD.     Jag Jennifer Emina <33

 

<3

Av Molly - 21 september 2011 15:34

Hejj :)

 

Idag i skolan slutade vi med NORDEN, såg på en film och något land kanske Finland, mminns ej ;)) Skrev massor om Finlad , vi gör spalter för varje land .. (:

 

Nu sitter jag och lyssnar på musik, är inne på skype chattar lite med Emina, fb och bdb =)

 

Tkr faktist ni kan bli liite bättre på att komentera ;)

Mihihi <: ♥

 

Jag cyklade hem tsm med Alice, Emina, Dogge och Hampe , elr en liten bit ifl  

 

Sen när jag kom hem slog jag på datorn och år mellanmål, bara liite ska äta innan Konståkningen idag, vi ska hämta Inez    

 

       

 

Har ni tips på några SUPERBRA bloggar , verkligen SUPERBRA ?

Thihi , skriv dem isåfall ..   

 

Okeii, bye !

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards