Tj0bre!♥

Alla inlägg den 11 september 2011

<33

Av Molly - 11 september 2011 19:52



Heelluuu !


Idag spelade vi match.. det gick väll sådär.. :(

Vi spelade mot svärtinge 3-4 vart det till dom :(

Men dom är jätte bra !

Sen duschade jag där och cyklade direkt till Jennifer det är väldigt nära! (det ösregnade) haha , men iallafall jag och Sissela skulle dit men hon visste inte vägen (första gången för henne) men det var min 3:dje, vi skulle dit och träna på uppvärminigsdanserna vi ska ha på skoljoggen, men asså jag typ dog eller nått när hon sa att hon inte kudne dansa för hon skulle spruta sig ! AHH ! Fast Emina ska dansa istl för henne då :)

Puhh.. tuuriii ! <33

Jennifer då är bäst på att dansa ! Tack för du hjälper till ! (inte för du ser men ändå;P) Fast Emina är jätte duktig med som tur är !!! ♥

Sen vid 5 cyklade jag och Sissela hem hon skulle träna KENPO. Hoppas det gick bra (:

Men nu börjar idol så byee!!

Snabbt bara ..


efter att jag kommit hem så åt jag och sen gjorde jag läxor..


vi har ..


2 matte papper.

Interjuv om norden 2 papper skrev jag.

Norden papper.

Kapitel 1 läsa i engelska boken.

7 glosor.


Trore var dom (:



Men puuuss ! ♥


Svara på en fråga här med :


Hur många läsare har du varje dag ?


Svar: Det är jätte olika!

Förut hade jag JÄTTE några men typ senaste dagarna är det lute mera nu men idag hade jag 69 och igår 59, men dagarna innan bara runt 10 ;)

Haha ;) ♥


Tack det är roligare att skriva nu när jag har börjat få meera koentarer !


Gulligt ! ♥



KRAM ! <33     


SÖTA NALLAR I BÖRJAN VA ! THIHI ♥


<3

Av Molly - 11 september 2011 19:51

Länkning .. :)


http://sofiasfoton.bloggplatsen.se


Någon mera som vill, ifall ni länkar tbx så länkar jag er , skriv det i en fråga isåfall ! :D <3



Puuuss !!

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards