Tj0bre!♥

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Molly - 2 september 2011 22:36

Helluu :-**


Vart hos mormor och morfar idauu , vi kokade kräftor ;p

Jag var där med kuzzarna , det var sköjj ;))

Faast dom åkte hem vi 6 ungefäärr , sen såg jag Ingegerd och Lasse * mamma , morfar oh mormor*  fotbollen där hemma MEEEEEN , Ungern vann ! D: , 2-1 ! :o   


Jag har fått en rosa kamera av pappa, batterier och rullartill vattenkameran, och fodral till vanliga kameran :D♥


TAACK !


Meenniiee, nu ska jag nog läsa littee .. :)

Juste mamma och jag gick lite , vi gick från Ankan och Lasse =-)

Sköntiie !


Menmenmen byeee ! <3   Här är vattten kameran (=


Puss.


OJ JUSTE , GUUUH, NU KOMMER LITE OM SKOL DAGEN SÅKLART ! <3


Brisbollen var det idag , lalalal KUL !♥


Det var bara 5 tjejer och 10 killar från vårann klass som ville spela , så tjejena fick spela lite mera :D

Alice H-K och jag fick spela 12 minuter * en hel match * första då FÖRLÅRADE VI 3-0 mot smedby trorja :(((((( ♥

Jag var mitt , jag skl vart höger fast det vart tvärtom sen haha, alice var på andra sidan :)

Samtidigt när jag spelade var på planen inne ..


Douglas, Hampus, Viktor Emil, Emina (halva tiden mål), Hanna K (halva tiden mål), Alice H.K ähmm.. trr det var dom :)

I andra var det ..


Samma i målet, tror dom fick spela ute då med sen :)

Sen alla killar liiitet tag igen , utom dogge + Macke O, Macke T , Oscar P, Oscar W och Inez ...


Allså förlåt ifl jag glömt elr skrivot fel men ja.. tror var så .. :)

Dom vann mot Vittra (3 från Eneby samma lag som jag och nåra Evelina Alice och Bella, deras skola) med 11-0 ! :D♥


Det var på IFK, planen uppdelat 6 manna ;PPppppPPP med rätt små planer målvakterna sköt till varann typ ;)


Sen för dom som inte gillar fotboll (vilket alla gör ! haha skoja... ♥) så fanns andra aktiviteter i (vaddetnu hette) typ dans brottning, och sånt man kunde testa, jag fick lite aoutografer meh ! :))


Skrev jg inte att Armin (kanintestavaefternamnet) hade vart i vår grupp på PROVA PÅ VECKAN ?

 

Jag trore .. iallafall tänkte fråga HAHAH, men det minns väll inte hann HAHAHA ;D

Men tänkte ändå, fast hann aldrig alla killar bablade så mkt, Viktor fick ett banan skal från en spelare, hann tänkte spara det My bara till mig: HAHHA vem sparar ett banan skal , jag bara : det skulle jag oxå ! HAHAHAH XD



Men puuuuuuuuss !


Kl. är 22.55 nu tänkte läsa lite.. :)


MEEN bamse boken är sluut :,((((((((((((((((


Puss !



Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards