Tj0bre!♥

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Molly - 22 september 2011 20:53

Mia:


Inte säkert jag kan på lörd.

Ska kanske och bada   

Men kanske får se   


Okej så 3 sammanlagt ?


kram ♥


  

Av Molly - 22 september 2011 20:28

  Hej hej ♥


Hemma från skridskon.

Kl är 20.28 typ


Just nu gör jag väll inget spec.

Messar lite med Katties om lörd.

Om vi kanske ska va ?

Och Calle med om det går ?

Isåfall ska vi KANSKE åka till badhuset, dom hänger med mej   

På skridskon så hoppade vi i trappor.

25- armhävningar, rygglyft, sittupps.

Sen 25 till sittups.


Stog vi en stång och tränade flygskär och landningsposition.


Men jaja.. och mera såklart  


 


Men nu ska jag nog se ROBINSSON, mamma ser        

Jag vart bara tvungen när jag såg boken hos farmor och farfar 

Hahah.. jaa. 


Men puss på er !



ps. Mia ja vi har idrottsrabatter, ska jag komma med någon/några någon dag ?

Hur många 1/mera ?

Skriv gärna i en komentar elr så      



 

Pss. titta vad duktig jag är på att komma ihåg bilder !

Trallala *stolt*♥

Nejmen jag skojjha !

Färgen också om jag ändå ska hålla på   


Puss nu. ♥

Av Molly - 22 september 2011 15:50


Heej   

Idag sista passet i skolan var jumpa, nog roligaste jumpan hitills  

Sen när jag kom hem fikade vi   


Vi var på bibblan idag också !

Nu har jag kanske runt 21 böcker ?

jaa.. det blir att läsa mkt nu   


Snart ska jag till Konståkningen , USCH vill inte tänka på fysen  

Har asont i hälarna, knäna och höfterna.

Jag knäcker höftena när jag går/springer. Ont i hälarna för nått, ska åka och göra inlägg snart, fast har redan några men måste ha andra dom hjälper inte.

Och knäna, tror det är för man pronerar med knäna fast det är vanligt. 

 Usch   


Jaja ska sluta klaga, tråkigt för er att läsa om det hela tiiden, hehe.  


Ska kanske vara med Katties och Calle nästa heelg :,D ♥

Yey ! , asalängesejuu.......


Alice M ringde länge sen med henne med ju D,: ♥

Kunde ju inte ska till Konståkningen snart..


Första är det fys 50 min, sen är det is 50 min. Med paus imellan 30 min, för att äta och sätta på sej skridskor.

Kommer hem vid runt kvart över åtta halv nio tror jag väll.

Åker kl. fem.


Men puss då.







ochsåkannijukommenterabilden!

Eller texten.

Eller vad som helst.

Snälla :,D ♥


Bilden är bara vitare. Inget annat. Solen är i mitt ansikte så minns inte ens om jag gjorde nått med den ... ?

Hmm.. <3

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards