Tj0bre!♥

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Molly - 8 september 2011 20:45

Helluu :**


Idag efter skolan, åkte jag hem och käkade , min kusin kom Jennifer hon var hos oss en stund ♥

Sen var det att åka till Konståkningen , men oöjj.. hade skrivit att jag missade fotbollen igår, menade IDAG , muhihi <:

Joup, när vi hade fys och var i dansrummet (tränade hopp därinne) såg man att dom spelade fotboll utanför ! :D haha :>

Sen typ sprang vi , hoppade i trappor och 20 sit-ups, 20 armhävningar och 20 rygg grejsamojser ;> Och lite sånt :)) Hihi <3

Det var i 50 min.

Sen 30 min rast.

Sen 50 min IS.


Vi typ gjorde nästan lika som igår :) Fast flygskär också :)) Öuuh det är nog svåraste , och sen är BAKÅT pirruet svåårt ;oo Thihi ;<


Inez slog i knät och fick gå av idag igen :( Stackars henne. :,/


Igår hade vi tränaren IDA.


Idag på fysen Lotta Stensson , och Anneli Lindberg.

Och på isen Anneli och Elina Rawet.


I min grupp går :

Viveca Larsson.

My Thoril.

Issabelle Paloniemi.

Inez Hellgren.

Jag Karlsson.

Och Paula Pettersson. som inte vart non gång än ..




Men ska äta nu puss ! ♥


Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards