Tj0bre!♥

Alla inlägg den 20 september 2011

<3

Av Molly - 20 september 2011 19:59

Helluu !!


Nu ska jag se IDOL, komm nyss hem från fotbollen !

På kortet skulle jag och Amanda ligga ner, och Lisa sitta typ imellan, vi är målvakter, Emina glömde målvaktströjan så hon fick ej vara där nere med oss.

Sen stog alla på typ led eller vad man säger i en båge :)

Sen var det bombardering typ TAKORT PÅ OSS, NEJ OSS ! NEJMEN NEJ OSS ! Alla bara skrev ;) <3


Men japp.. sen vare läxooor :((

Usch , jaja idol börjar och snart kommer mamma hem från jobbet :)


Juste mommo och moffa hämta mig på träning jag till Matilda.M: hahaha gud liknar mormor as lika!

Sen bara.. elr ? det ä hon !

MORMOR !, SEN MORFAR ! ♥ YEY !♥


Hejj dåå !

Av Molly - 20 september 2011 16:18

Heej :)



Idag då ..skolan, hade jumpa, på rasterna körde jag fotboll och sånnTt, typ.

Mh.


Jag har nog bestämt majj, nästa år ska jag nog börja på Kunskapsskolan, ah.

Jah, 89 % säker .. laddar 90 %.


Okey.. efter skolan var jah kvar och snackade litee och såh (:

Sen när jag cyklade hem hade jag samma väg som Dogge, Hampe och Macke elr nja.. Macke O skulle köpa kebab så Dogge var tvungen att hänga med ;D Han vågade inte gå in själv, och Hampe skulle på toa där, fast han hängde med in meh xP

Så jag stannade i dörren, jag kollade våra cyklar, tydligen ;))

Nejmen jag tycker de ä skiIittråkigt att cykla själv, så jag cyklade meh Dogge och Hampe sen därför jag väntade.

Jao.. sen när jag kom hem typ vågade jag inte gå in själv (y) 

Theh.. , det lät (a.. ahah, vad larvig jag är .. -.-

Ja iallafall då gick jag in till farmor, eller nae, jag sprang.

Mamma jobbade och papp avar på vårdcentralen. 

Sen nu fick jag ett litet tag vi datorn 15 min , men jao.. det har gått det nu så jag ska göra lääxxooorr x(

*TRÅK!*


Sen är det träning , och fotografering på träningen med ! Fotbollen äre så ni lixoomlixxom veet :D


Men typ, oki hejdåå !


Om jag byter skola kommer jag sakna Jennifer !

Thihi <:

Och massa mera, men thih jao.. :)



Mamma ropar!


Hejdå !


 


Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards