Tj0bre!♥

Direktlänk till inlägg 27 september 2011

<333

Av Molly - 27 september 2011 15:16

    

Bra för vi var så hääär snygga här x,)


++++ Min nya mössa jag fick av mamma, ville sova i den fast fick typ värmeslag kändes det som x,D


Asskönt iallafall.

MH !


Skoldagen slutade med serien THE GHOST HUNTER elr hure stavas ?

En seier vi ser kanske 22 min en gång i veckan  

Rätt bra tycker jag nog.

Fast det är på engelska oh utan text så vi ska lära oss. Så allt fattar man ju inte direkt när dom pratar.

Jennifer är bäst på engelska i klassen, vi sitter breve varann, så jag kan ju fråga henne hehe. Fast gjorde det bara 1 liten gång idag  

Heh..


Sen om ett tag är det fotbollstäning minmorbror Anders ska ha oss, tränarna är på nått.

Han är tränare på riktigt fast till lite större lag.. minns ej vilket ?

Frågar mamma sen ;))


Hursomhelst, hemma själv pappa skulle iväg.

Mamma kommer om 30 minuter kanske ?


Äter nudlar nu.. lalal gött <33



Puss.





Juste igår hos farmor och farfar på kvällen såg jag på teve, åt fiskpinnar, och smakade raviloi <- stavning?! vaniljglass med choklad sås, och typ såna här frukt i burk (:

Mhhh..

och tre bananer ..


hahahah, håll in knappen på musen och dra över ordet som är vitt..


3 choklad godis bananer :):):):):)♥  


Mamma och pappa var ute och ut med några kompisar, sen gick jag ocg farmor in till mig.

Jag trodde jag hade fått löss, usch. Lus kammade mig, men allså det kliade !

Asmkt nu med.

fast det syndes inget iallafall, puuh .. !  <- GAHAHAHHAHAHA ROLIG ! 

Okej nej jag har inte damp.




My och jag, ehm Jennifer och Nelly skl men dom gjorde inget dom letade efter Jennifer mob. Och sen försvann Oscar P.

Nelly och en extra fröken letade o.o

Venne var han var sen ?

Frågade inte glömde det. eheh.


Orkar inte skriva mer nu !!


AAAA, hejdå !



Kosntigt det vart hahah xD



 




   
 
Ingen bild

al-i-ce @ bdb

27 september 2011 16:51

HAHA vi har oxå sett ghost hunter i skolan c'X

Molly

28 september 2011 16:33

Haha xD

 
Ingen bild

Mia

28 september 2011 13:02

Hej sötaste Molly!! Du är så fin när du cyklar till skolan, hoppas du haft en bra dag och lärt dig massa spännande saker. Jag gillade dina randiga strumpbyxor, coola. Kram Mia

Molly

28 september 2011 16:34

Tacktack :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 11 maj 2012 22:43

http://www.nattstad.se/mollysvärld <- CHECKKKK ! <3   Elinssss : http://www.nattstad.se/elinsvärld <- check! <3 ...

Av Molly - 19 februari 2012 20:40


Hihiih, kul att se att man fortfarande har ett antal besökare, fast jag knappt skriver nått ;). Iallafall, skitnice helg. Tjejfest hos My, var med Elin idag på IKEA , osv.     Puuuuss.   Nu ska jag mysa i min onepeace, oh se film med mam...

Av Molly - 17 februari 2012 21:39

Känns konstigt att bara sluta skriva här, ihhihihihi. Men skriver lite ibland, iallafall      Sportlov nu! Chillllllllll <3 ...

Av Molly - 15 februari 2012 21:32

Hej!   Emina; gör det, hahhahaha ;). (komentaren!)   http://www.trollan.devote.se   slutar nog nästan helt här, men skriver iblnad iallafall, men checka andra bloggen, och komentera lite så blir jag gladeer! :D<3333333 ...

Av Molly - 14 februari 2012 22:01

Glad alla hjärtans dag!   Föresten, här är bloggen jag skriver på nu haha^^ http://www.trollan.devote.se <3333333333333333   Puss. <3 ...

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards