Tj0bre!♥

Alla inlägg under april 2011

Av Molly - 19 april 2011 18:48

Heej allihopa ! <3


Efter förra inlägget har jag väll inte gjort så jätte mycket.. eller jo! Jag har spelat fotboll med farfar eller hmm.., fotboll och fotboll, vi passade och så  <3

Det var kul, han var bra ! :D <33 ♥Universums bästa farfar evvveeer <333 :D

Sedan gick jag ut och tog lite kort, och skjöt lite i basket korgen ohså, jag gick runt i bikini för det var så varm, det gjorde jag igår med (: Men det var varmare igår, det vart kallt nyss det var derför jag gick in ): Hoppas på en varm dag i morgon oxå ! <33


Omg. Trodde snön skulle ligga kvar till midsommar ;o Mitt icke ! (like) Inte kunde jag tro på så här varm innan ens sommarn börjat ;oo (LIIKE) Så NU ska jag PROVA SOMMAR KLÄDER ;oo <33333 Yeeaah ! <33



Puss ohadjöss ;) ♥

Av Molly - 19 april 2011 15:38

Idag var jag med mamma på jobbet, hon jobbar på dagis :D Det var jätte kul, vi var på Aborreberg (<-- stavning?!) KUUL <3


Såå himmla fiint vatteeen <33

Titta vad vi hittade då ? (LOVAR jag plockade inga, vet inte om dom är fridlysta? ärom det?)


  Asså kanske inte så rolig bild.. men man får inte se vem det är (:

 


Pussohhej <3

hm?

Av Molly - 18 april 2011 20:32

HMMM???? Den förra bilden kom i inlägget före 2 gånger?!!?!?!? OXÅ?! Fast jag inte ens laddat upp den bilden då????? ehhh?! Okeeyy, jaja ♥

Av Molly - 18 april 2011 20:30

Men ojj höll på att glömma denna bild :D När Linus försöker få plats i skottkärran ;)

 
Av Molly - 18 april 2011 20:14

    Här försokte vi fylla upp först, tills vi märkte varför allt vatten HELA tiden åkteut.. det var ett hål i mitten på den heheh (:Vi försökte vattna alla mormor och morfars blommor i rabatten, efter det tog vi saft paus (:


Av Molly - 18 april 2011 19:56

Heej alla ! <33


Idag kl. kvart i nio kom morfar och hämtade mig, vi skulle hem till mormor och morfar, mina kusiner var oxå där :-)

OMG! Det var  33 gr i solen!!!! ;)<333 shit, dom har pool, men den är det fortfarande is på så...... hehe...... vi fyllde upp en skottkärra med vatten som linus och jag typ halvbadade i (: HAHA! det var skööönt <3333 Sen gjorde vi annat skoj med :P :D:D:D Sen kl. halv skulle mormor åka till jobbet, då skulle vi hem till Linus och Vikor (mina kusiner) då skulle jag oxå med dem hem, vi spelade fotboll och gjorde annat oxå (: Vi köpte glass, mumsigt, jag tog någon slags magnum det gjorde Linus och Viktor oxå, men deras kompis Zak(<-- elr vad han hette) köpte sandwich (: Sedan skulle jag hem vid fyra, då hämtade morfar mig <33 (UNIVERSUMS BÄSTA MORFAR :D<33 LOVAR! ♥)

hahaha han frågade om vi skulle åka och köpa glass, fast jag sa att jag redan hade ätit det, men vi köpte det ändå (: Då köpte vi kulglass <3 hihi (:

Jag tog massa bilder hos mormor och morfar men dom går ju inte att lägga upp här?! :( (tog en del på tjejfesten oxå, som inte heller går....! :( )


Harebra! <3

<33

Av Molly - 17 april 2011 19:56

Heej alla söta! <33


Idag efter matchen duschade jag sedan lekte jag med My, vi var ute och tog kort<3

Sedan lekte jag med Sissela en stund vi var också ute och fotade<33


Kuuligt <33 !!


Nu ska jag se MÄSTARNAS MÄSTARE, och äta Glass mmm... göött. Det var mamma som köpte glass när hon var och handlade för vi skulle testa en NY glass var, dom två vi köpte var DAIMSTRUT MED PÄRONSMAK och BEN&JERRYS PEANUT BUTTER COOKIE DOUGH :P


Sees <3

Av Molly - 17 april 2011 14:54

Idag spelade vi fotbolls match ! <33 Kuul ♥

För att man skulle få köra så mycket som möjligt, så var laget typ indelade i två delar, så första matchen spelade ena delen oså, så gjorde andra laget oxå.


Jag var med i delen som började. Det vart 3-3 (:  <33

Andra matchen jag inte var med i vart det (shhiiitt minns ej)

Tredje som jag var med i  vart det 4-1 (: (tror jag, blandade ihop vilken ordning det vart) (: vi vann! <33

Fjärde matchen som jag it var med i vart det 3-2 (tror jag -//-) dom andra vann ):


Kuuullll <33333333

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards