Tj0bre!♥

Alla inlägg den 7 april 2011

:)

Av Molly - 7 april 2011 20:35

Hej hej :)


Efter maten gick jag ut och körde målvakt träning till fotbollen :) Pappa skjöt och så kulkul :) Vi skulle igentligen köra lite basket ute, men basketbollen hade legat ute, och gissa den var borta^^! :(

Kul med fotboll i allafall vi passade och skjöt oxå, kuligt xD


Nu ska jag dricka teé och äta macka :P



Puss och hej <33

:)

Av Molly - 7 april 2011 20:35

Hej hej :)


Efter maten gick jag ut och körde målvakt träning till fotbollen :) Pappa skjöt och så kulkul :) Vi skulle igentligen köra lite basket ute, men basketbollen hade legat ute, och gissa den var borta^^! :(

Kul med fotboll i allafall vi passade och skjöt oxå, kuligt xD


Nu ska jag dricka teé och äta macka :P



Puss och hej <33

Av Molly - 7 april 2011 17:50

SMOOTHIES !   

ohhhh :(:(:( Det går inte ladda upp bilder :/:(:(:( D:

Men det vart rätt gott med smoothies <33

 



Av Molly - 7 april 2011 17:12

Hej hej :)

Fotboll på gympan i skolan idag Kuul xD  

Dock inte alla som tyckte^^ ?! :)


Efter att jag kom hem från skolan duscha jag sedan gick jag och kollade i en smothie (<-- stavning?) bok, (vi har typ aldrig gjort smothie, så visste inte vad som verkade gott..) men hittade inget som verkade gott och som vi hade hemma, så det får bli..

typ..


Vaniljglass

Grädde

is

PYTTE lite vanilj socker

vi ska testa lite med kokos i med :):)


Smothie, och smothie...

Haha inte direkt smothie då, men får köpa hem lite bär till någon gång så det blir "riiktig" smothie :) Hehe


Nu ska jag testa och se om det blir "någonting" eller bara "mojs" hehe



Sees  


PS: Om någon vill som har gjort smothie som vart gott, kan väll komentera hur den gjorde? :) Supeer snällt ! <33

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards