Tj0bre!♥

Alla inlägg under april 2011

Av Molly - 12 april 2011 19:18

Kunde inte lägga ut något igår.. :( 

xD



Idag var det gratis glass på stan ;););) <33 mums ;P Glassen jag tog var det chokladfiskar,marsmallow i det var chokladsmak :) den hette någonting med fish blalblabla ;);) Jag var där med My :)

När vi hade köpt glass och så, så gick vi runt lite, då kom det "en banan" och interjuva mig lite :) dom filma ;D hehe det var kuligt ;);)



Pussis och hejdå <3333

Av Molly - 9 april 2011 19:13

Ojoj det vart samma inlägg två gånger nyss :P äshs läs bara det första om ni läser :P

Av Molly - 9 april 2011 19:03

Hej hej


Idag på morgonen sov jag läänge det var sköönt :P Halv tolv vaknade jag, och halv 2 gick jag upp, fast då lästa jag innan då men ändå :):) Och jag fick masage av pappa oxå !!! <333333 sköönt :P  Efter ett tag kom farfar in och frågde om vi ville följa med och fika i Oskarshäll, göött

Sedan kom Elin till mej :) Vi sjöng karaoke, sedan skulle hon hem och äta och hämta saker snart kommer hon igen (kuuuul) för vi ska sova över NICEE !! KUUUL!!  När hon skulle hem förut cykla pappa och jag med än bit för sedan cyklade vi vidare till netto och köpte godis, (hehe godis idag igen goott ) Nu har jag legat och läst Julia ett tag. Nu luktar det väldiigt gott... vi ska grilla, dom har lagt på köttet   gooottt!!!!!!!!!!


Puss oh heej ! ♥

Av Molly - 8 april 2011 17:31

AAALLLLLLLSSSSSSSSSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ !!!!!!!! D:D:D:D:D:D:D:D:

ARRRG DET GÅR INTE LÄGGA UPP BILDER, VET HUR MAN GÖR MEN DET HÄNDER "INGEENTING" NÄR JAG TRYCKER "LADDA UPP"

Någon som vet varför ?!





Tacksam för svar! <33

Av Molly - 8 april 2011 17:14

Hejhej allihopa <33

Nu är det fredag ! Allså ... Nu är det freedagss myyss (såången) blablabla nanana xD hehehe  


Idag var jag med bästa Sissela & Elin <33 Kuligt, vi sjöng, spela, sparka fotboll, typ spela basket, mm..   När sissela skl hem så efter typ 10 min kom hon tillbaka och frågade om vi hängde med och köpte godis, som vi gjorde   Göött <33 

Jag var rädd att mina 30 kronor inte skulle räcka, var lite nervös vid kassan. Men dom räckte handlade för 10 kronor  (hehe äter godis fast det är fredag, bryr mig inte ídag, hehe)   


Heeej dååå  <333


Treevliig heeelg <33 Själv ska jag vara hos farmor och farfar ikväll kuligt <3 Vi ska se Talang, hejaheja. Och ätaa GOOODIIIIS <33 mm.. Universums BÄSTA farmor & farfar ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Tjohejdåå <33

:)

Av Molly - 7 april 2011 20:35

Hej hej :)


Efter maten gick jag ut och körde målvakt träning till fotbollen :) Pappa skjöt och så kulkul :) Vi skulle igentligen köra lite basket ute, men basketbollen hade legat ute, och gissa den var borta^^! :(

Kul med fotboll i allafall vi passade och skjöt oxå, kuligt xD


Nu ska jag dricka teé och äta macka :P



Puss och hej <33

:)

Av Molly - 7 april 2011 20:35

Hej hej :)


Efter maten gick jag ut och körde målvakt träning till fotbollen :) Pappa skjöt och så kulkul :) Vi skulle igentligen köra lite basket ute, men basketbollen hade legat ute, och gissa den var borta^^! :(

Kul med fotboll i allafall vi passade och skjöt oxå, kuligt xD


Nu ska jag dricka teé och äta macka :P



Puss och hej <33

Av Molly - 7 april 2011 17:50

SMOOTHIES !   

ohhhh :(:(:( Det går inte ladda upp bilder :/:(:(:( D:

Men det vart rätt gott med smoothies <33

 



Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards