Tj0bre!♥

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Molly - 28 april 2011 19:28

Heej (:


Idag efter skolan så hängde jag med My hem, vi skyndade oss att äta mellanmål, sedan cyklade vi till en fårhage, vi var där inne ett tag, sedan gick vi till stallet brevid. Sedan var vi vid fåren igen, dom var lite skygga i början men det vart bättre, och sedan vart dom skygga igen. Då tog My och jag kort, vi hade tagit lite på hästarna och så med, men nu tog vi på varann (-: Det var roligast vid en sten, för där satt vi och stog vi och så :-) Jag skulle vara hemma klockan halv 7, men när vi hade vart i hagen och såg vi att klockan var 20 i sju !! och hon skulle vara hemma vi typ 6, men det tar ju ett tag för mig att ctykla från henne, vi vart as sena ju !! hehe, sorryy.. (:

PSSSS: Dom hade tagit ut dom nya lammen idag, och en var född IDAG ! ♥ Sööttiisar, dom + fåren fick mat när vi var där,  dom var jätte söta ! <333


Nu ser vi "fyra bröllop" elr vad det hette, var bara här i pausen.


Puss&Kram !

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards