Tj0bre!♥

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

33GRADEEEER!!!!!!! ♥

Av Molly - 18 april 2011 19:56

Heej alla ! <33


Idag kl. kvart i nio kom morfar och hämtade mig, vi skulle hem till mormor och morfar, mina kusiner var oxå där :-)

OMG! Det var  33 gr i solen!!!! ;)<333 shit, dom har pool, men den är det fortfarande is på så...... hehe...... vi fyllde upp en skottkärra med vatten som linus och jag typ halvbadade i (: HAHA! det var skööönt <3333 Sen gjorde vi annat skoj med :P :D:D:D Sen kl. halv skulle mormor åka till jobbet, då skulle vi hem till Linus och Vikor (mina kusiner) då skulle jag oxå med dem hem, vi spelade fotboll och gjorde annat oxå (: Vi köpte glass, mumsigt, jag tog någon slags magnum det gjorde Linus och Viktor oxå, men deras kompis Zak(<-- elr vad han hette) köpte sandwich (: Sedan skulle jag hem vid fyra, då hämtade morfar mig <33 (UNIVERSUMS BÄSTA MORFAR :D<33 LOVAR! ♥)

hahaha han frågade om vi skulle åka och köpa glass, fast jag sa att jag redan hade ätit det, men vi köpte det ändå (: Då köpte vi kulglass <3 hihi (:

Jag tog massa bilder hos mormor och morfar men dom går ju inte att lägga upp här?! :( (tog en del på tjejfesten oxå, som inte heller går....! :( )


Harebra! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 11 maj 2012 22:43

http://www.nattstad.se/mollysvärld <- CHECKKKK ! <3   Elinssss : http://www.nattstad.se/elinsvärld <- check! <3 ...

Av Molly - 19 februari 2012 20:40


Hihiih, kul att se att man fortfarande har ett antal besökare, fast jag knappt skriver nått ;). Iallafall, skitnice helg. Tjejfest hos My, var med Elin idag på IKEA , osv.     Puuuuss.   Nu ska jag mysa i min onepeace, oh se film med mam...

Av Molly - 17 februari 2012 21:39

Känns konstigt att bara sluta skriva här, ihhihihihi. Men skriver lite ibland, iallafall      Sportlov nu! Chillllllllll <3 ...

Av Molly - 15 februari 2012 21:32

Hej!   Emina; gör det, hahhahaha ;). (komentaren!)   http://www.trollan.devote.se   slutar nog nästan helt här, men skriver iblnad iallafall, men checka andra bloggen, och komentera lite så blir jag gladeer! :D<3333333 ...

Av Molly - 14 februari 2012 22:01

Glad alla hjärtans dag!   Föresten, här är bloggen jag skriver på nu haha^^ http://www.trollan.devote.se <3333333333333333   Puss. <3 ...

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards