Tj0bre!♥

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Molly - 6 april 2011 14:56


                                                  Hej hej :)

Här är en bild på mig, (det gick bara ta en del bilder, fanns typ bara denna och någin mera på mig som gick att ta), typ inget går att ladda up på min dator :) Hehe, jaja :)

Snart ska jag göra tråkläxor, och sedan möta en kompis så ska vi cykla till fotbollen :D:D:D


Någon som har något bra boktips?? I såfall skriv det i en komentar vetja, om du har lust^^ :) SUPERDUPER SNÄLLT isåfall :)Skriver upp allas namn + boktipset i ett upplägg om ca: en vecka :) (om man inte vill bli uppskriver säg till^^) :)

Hejsvej   

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards