Tj0bre!♥

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Molly - 26 april 2011 17:50

Heejsaan ♥


Idag var det första dagen på skolan efter lovet KUL!! Första lektionen hade vi gympa, typ badminton, och lite andra boll-grejor (; Det var kul. Sista lektionen på dagen var vi Ute, det var engelska, vi skulle typ styra varandra till olika bilder på engelska (en blunda, man var 2 och 2), sedan skulle man beskriva vad det var på bilden på engelska. Sedan körde vi typ någon lek där man skulle plocka bort en sak sedan skulle en gissa vad det var som man haade tragit bort, av typ kotte, pinne, sten, blblblalbal, på engelska skulle man säga det såklart eftersom vi hade engelska (:

Kanske inte så jätte intressant ? ;oo <33 hihih veet ..

Efter skolan hängde Jossan med mej hem, vi körde badminton, hoppa-stuts-matta,och **---** hihi ;D xD :D :)

Sedan skulle hon på dans, Kuligt (; <333

Nu ska jag försöka börja på ett puzzel med 500 bitar, asså har typ inte lagt puzzel sen jag var jättee liten..Undra om det är kul ???

Vi skulle kanske ha cyklat och köpt glass, men jag frågade om vi inte kunde göra det ng annan dag, för det börjar bli lite kallt nu .. (: (:


Pussohhej ♥

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards