Tj0bre!♥

Alla inlägg under april 2011

<3

Av Molly - 23 april 2011 22:34

Har sett att det tyver inte gå att rösta i omröstningen? Gör en nu ;D

Av Molly - 23 april 2011 18:43

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA !!!!!! ♥


Hoppas alla har haft en rolig påsk ?? :D Det har jag !! På morgonen fick jag en karta sedan letade jag efter ägg, det var jäätte kuul !!! ♥

Sedan var vi hundvakt till en hund som heter Borka, världens snällaste hund asså !! ♥ Jag gick en stund med honom själv, sedan cyklade pappa och jag med honom, han sprang jätte fort ! :D

Efter det gick vi in till farmor och farfar, min kusin Jennifer  och Vincent (som är 6 veckor!!!) och deras familj var där. Det var deras hund vi var hundvakt till, för dom var på kolmården idag, dom var och köpte årskort och gick där ett tag (:


PÅSK ÄGG :

Till : Mamma och pappa fick en skål som jag har gjort i skolan av ståltråd typ ;) Och 2 kort :)

Farmor och farfar fick en kyckling som jag har tovat, typ någon liten filur som jag har pysslat ihop, och ett kort (ett ligger kvar hemme ;oo ♥♥♥)

Jennifer fick en petshop, och Vincent fick en typ skallra elr bitring elr vad det heter :P

Borka fick typ en leksak som ser ut som två korvar som hänger i ett snöre ( oooppss först hade vi köpt godis, men sedan kom vi på att han inte fick äta det längre för han har dåliga levervärden elr vad det var..:( ) Mia en kompis typ ska få ett kort (:

Av farmor och farfar fick: Vincent: bitgrej som låter (: Tofflor ulliga jätte söta (:

Jennifer fick samma saker som mig tror jag ... (:


Som jag fick:

Av mamma och pappa fick jag godis, gult nagelack, kläder, trisslott, kmr inte ihåg om det var ng mera ? tror inte det, ALLT var jäätte fint !!! TAACCKK ♥ Love you <33

Av farmor och farfar: Strumpor med typ en tiger elr katt på :D, en penna som liknar en tiger,massa godis, en kompisbok, kmr inte ihåg om det var ng mera ? tror inte det, ALLT var oxå jäätte fint !!! TAACCKK ♥ Love you <33

Av jennifer, och vincent familj fick jag, godis och 3 nagelack (ett sånt som typ öppnar sig elr vad man säger ??)  TACK det var jätte fina !! ♥


Det var en JÄÄTTTEEE bra påsk för mig, samma för er ?? Hoppas det ! ♥♥♥♥♥


Nu ska jag ut och köra (vad det nu heter, ett rak en boll + nät? ;D) :D


Puss och hejdå ♥

Av Molly - 22 april 2011 22:49

Sådär ja!


Nu vart det lite påskigare här på bloggen, va? :D

Kanske inte var så där jätte bra, det passade inte ihop med ögonen, eller så, försökte byta, men det vart ännu fulare !! ;) Nu är det iallafall lite påskigare !


Hihihi imorgon får man PÅSKÄGG !   :D:D:D läängtar !! ♥♥♥, sedan på morgonen ska vi måla ägg oxå ! DET ÄR KUL !



HEJ DÅ!

Av Molly - 22 april 2011 21:54

Heej

Vi hade ju gäster, dom gick hem nyss :( Det var jätte kuul !! xD ♥♥♥ Det var min kompis Nellie, Hanna mamma och pappa, vi hade grillat och sedan hade vi gjort en choklad tårta som hade skrivit "Glad påsk, hej, "smiley" och ett "hjärta" i florsocker, det vart faktist bra!


Nu vet jag inte vad jag ska skriva mera ! ? ☻☻☺☺♥ ♥



Elr joo, jag fick ett jätte fint hårband och ett jäätte fint halsband !!! ♥♥♥♥



Pussohhej !!

Av Molly - 22 april 2011 16:47

Heej ♥

Långfredag idag, det vart faktist rätt lång fredag tyypp för jag har städat mitt rum hela dagen. Men är fotfarande inte klar på låånga vägar !! D: aaasss trååkiigt! Men det behövdes nog.. det gick knappt komma in i mitt rum, låg saker ÖVERALLT! hehehe, MEN det gör det typ fotfarande .. fast det är MYCKET bättre nu, det var ASSTÖKIGT!! Seriöst ! ;( xD Hihihi, fast jag typ försöker storstäda den här gången för alla lådar hade jag bara vräkt in alla saker, en del gick knappt att öppna, så alla lådor typ hällde jag ut för det var huller om buller i alla xDxDxDxD HIHII ! Men jag lyssnade på musik samtidigt då vart det lite bättre <33

(en bra låt !) xD



Men vi ska ha gäster om typ 5 min, vi ska typ fira påsk med några kompisar ! :D kuliiigt ! ♥




Men måste gåå nu !! Heejjdåååå ♥



Av Molly - 21 april 2011 20:11

Heej alla ! <33


Förlåt,förlåt.. inget inlägg igår. Jag sov över hos en kompis, på dagen tänkte jag att jag skulle kunna skriva på kvällen, men icke ! ♥ Hihi <33


Men igår på dagen spelade jag fotboll med pappa, och annat ;) Sedan efter ett tag åkte jag till My och lekte med Elin och My, sedan åkte jag på fotbolls träning, och cyklade sedan hem och hämtade grejer för jag skulle sova över hos Mysan, det var jätte kul men jag tål inte hennes katter så jag hade klia men skit samma det var ju kul ! xD vi somna lite över 3 på natten (: Hahah på kvällen gjorde vi chokladbllar (:

Kl. 9-10 elr nått på kvällen lekte vi tjuv och polis med några kompisar Hanna och Lisa, det var jätte skoj ! Sedan när dom skulle hem studsade My och jag stuts-matta <3

Sedan när vi skulle sova låg vi och pratade och spelade DS (:


På morgonen guck vi upp och åt frukost, och klädde på oss och så, sedan kom Matilda ungefär klockan halv ett, ett, då satt My och jag och gjorde Påsk kort, för sedan vid ungefär 4 gick vi och var PÅSKKÄRRINGAR, vi fick as mycket godis !! xD xD xD

Sedan gick vi med Matilda till klockan 6 dör då skulle hon hem :( Men sedan gick My och jag till klockan 7 :)

hihihi Matilda skulle bita på en dumleklubba då fasnade hennes lösa tand i den så hon tappade den, den satt kvar på klubban !!! xD hihihi ♥

Det var några som var äldre än oss som kom och ville smaka vårat godis men det fick dom inte, eller en bit fick dom, för dom hade ju ändå inte klätt ut sig ?, men då försökte dom ta godis då sprang vi men då kom en stolpe mellan oss och båda höll i korgen så vi tappade den, ochallt godis åkte ut mn vi han att få i nästan allt, men det andra tåg dom :( ! xD hahahah xD


Sedan kom jag hem då åt vi pizza ! goott, det var jätte länge sedan, och sedan fick jag äta lite av det godiset vi hade fått ihop, för vi delade upp allt men det vart ändå en hel påse var, + att vi hade ätit upp mer än helften på vägen !!!!! xD

Men nu ska jag se "herr och fru", var bara här i pauserna. Dom som vann i herr och fru var Gunde svan och hans fru (: 3000 kr till någon vatten grej med UNICEF elr vad det var xD hihih


NU VILL JAG BARA HÄLSA ALLA EN SUPER BRA PÅÅSK !!  ♥♥♥


Ha det så bra, kraam !

Av Molly - 20 april 2011 13:03

Hej hej  (:


Än så länge har jag inte gjort så mkt, förutom att ätit och läst ;)


Nu ska jag snart gå ut, kanske köra lite fotboll med Pappa ?

Fårse xD


Pussohhej ! <3

-

Av Molly - 19 april 2011 18:56

(sommar kläderna som jag menade i förra inlägget är dom från förra året och se om jag kan ha dom fortfarande ;P) <33

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards