Tj0bre!♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av Molly - 15 augusti 2011 18:10

Heej !


Idag var man på första dagen på Prova på veckan då !

ASKUL !

Idag vare Fotboll, och Softboll !

Askul båda !

Träffat nya kompisar oxå, men var nog mest med Lovisa eller Lollo :)

Hon var jätte snäll (:


Men sen var det typ låst när jag kom hem. Pappa var tydligen hemma men han hade inte hört när jag ringde på dörren, och min mobil var där inne. Så jag typ tog en spade och typ bände upp fönstet *tjuv* (y)

Hehe (:

Så du fick jag tag i mobilden, fast sen jag gick jag in till fammo och faffa(y)


Naw,,, mollebolle är i mitt knä, han är bäääsii (L)


Nu webbar jag med Matti (y) somj är i spanien, haha ;D<3

Hon visar en hund i webben som heter Efra, och en som heter Pepsi <3


Meen vilka ska på RrixFMfestivalen ?  

ähm.. bara tog kort på nått, men hittade ingen annan och det ser roligare ut med en bild satt ?=P

Okeiii knäppt i know (:

Av Molly - 15 augusti 2011 07:59

Heej !


Idag (ska åka om 15 minuter) kvart över åtta ska jag åka på PROVA PÅ VECKAN, där man testar en massa sporter :D Ska bli jätte kul !

Jag tror Hanna och Lisa kaaanske skulle gå fast sen vet jag inte ?


 

Jag var med Alice igår, vi tog lite kort..

Hon i ljust hår (:        http://www.kama.bloggplatsen.se  


<3

Av Molly - 13 augusti 2011 21:27

Heeej, nu är jag på en annan dator så nu kan jag absolut inte göra video grejjjan, fastfast göre för det bliir sååå mkt att skriiva annars ingen orkar läsa :O :PpPpPPPPPPpppp


Men nu ska jag se filmen:

It´s complicated, med mamma och pappa såg nyss sommarkrysset meeh mamma och åt goodiiis, nu ska jag äta chiips meehh.. haha <3


Men byyeeee, filmen börjar om 3......2.....1......0½....0!!!


Hejdå

.

Av Molly - 13 augusti 2011 14:44

Vi har vart hund vakt åt en dvärg pudel från igår morse, dom hämtade henne nu , och nu ska jag städa kanin buren <333 yeah kul ! (noot)

Av Molly - 13 augusti 2011 12:27

Heeej igår vare feest <3333333

KUL !

Tyckte inte mamma.. Heheh... -.- :S

Dom som sov över vaar..

Hanna :D
Matilda M :D
Elin :D
Jag , äh hemma hos mig då men ändå.
Emil :D
Viktor :D
Jakob :D
Marcus.O :D
Oscar.W :D
Douglas :D

        Men ölandsgrejen det gick inte ladda upp får bli imorn eller nått, förför jag har datorförbud för mamma elr jao.. nästan tydligen fick jag gå in ett LITET tag, hehe japp xdddd

Av Molly - 10 augusti 2011 22:01

Hej hej , allså det är såhära allså jag hinner typ inte skriva så mkt jag har inte gjort det nu på ett tag.. men imorgon (om det går) eller NÄ , ska ha fest då.. typ snart iallafall övermorgon ska jag försöka ett videoinlägg ..


Heh.. lite om öland för jag är så slö orkar inte skriva :PPPPPPpppppPPPPPpp

Av Molly - 9 augusti 2011 12:16

▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ▼ ◄ ▲ ► ▼ ◄ ▲ ► ▼

Någonting.. jaja... har ni något låt tips ? ? ?

Josse och jag måste ha bra låtar typ NU ?!

Okey ?

Vad bra xDDDD


Hejdå.

Av Molly - 8 augusti 2011 22:40

Äntligen, efter typ 72865475627 försök kom jag in !


Heh..


Nämen nu ska jag snart sova, äh.. snabbt då ..


Vart på öland, typ det gick inte så bra på cupen vi kom 11 av 20 lag shiiit, vi var asbesvikna efter sista förlorade på straffar så vi kom på 11:fte plats, vi ville komma bland dom 10 bästa, vi skl ha kommit 9:a annars D;


Synd en i laget gjorde självmål i den matchen .. D,=


Men mere imorgon , vi var på ölands djuroch nöjes park med.. =D



Kraaaaaaaaaaaaam <3

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards