Tj0bre!♥

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Molly - 23 augusti 2011 16:30

Heej :d


Andra dagen i skolan.

Vi gjorde bl. engelska utomhus, álla fick en lapp på min stog det:


Hitta en pinne som är dubbelt så lång som din fot , fast på engelska såklart xD


I gruppen var jag med Patrcia och My, det var dom som delade in oss (:

Dom hade annan, My en som var lika lång som armen och Patrcia skulle ta ner ett löv på (trore var ek?) nejmen ett högt träd iallafall :)


Vi skulle skriva DIKT idag i skolan , en glad och en sorligt, UURKK så svårrttt, hahahha xd


Jag fick sitta på Matilda.sa s plats nu när hon är borta och emil satt någonstans, jag sitter med Jennifer, alice och my nu då :)



Aoo, mitt öga började sticka jätte mkt nyss HAHAH xD

sådär.. hihi



Efter skolan var jag med My, hos mig.. Vi typ kom inte på ng att göra, men vi typ var vid datorn o lite ute , jag försökte stå på händer hon sa att det gick men HAHAH , nej ? Skändes VERKLIGEN INTE så HAHA xD




Snart ska jag spela Match i smedby, TAGGA NU ! hhihi§


Hahha gammal bild, är på annan dator, hittade kort sen jag var 6 kanske ?  

Pussiiiiiiii



förlåt mkt felstavat och konstiga meningar, men svårt att skriva på denna dator :p

Av Molly - 23 augusti 2011 07:41

Hejj :)


Snart ska jag te skolaan, sissela ska kommma och hämta upp majjj så ska vi cykla vid 8 ungefär :9 Om 15 minuter (:


Jaa.. bilder vart lite FAIL, men det jag har på mej iallafall, jag har lite bråttom på så sätt hinder jag inte ta en bild med kamera, för då måste jag lägga in och så.. men webb hinner jag ju (:     

Kraaam Mollly <33333

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards