Tj0bre!♥

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Molly - 24 augusti 2011 20:00

           Haha det rä ett par byxor under , hann inte ta bättre ska se fångarna på fortet, men visade bara att det är samma färg :D  

<3

Av Molly - 24 augusti 2011 19:21

Hej !

 

 

Idag i skolan, gjorde vii .. men orkar inte skriav kolla sisselas inlägg här.. haha (y) jokiforever.bloggplatsen.se haha xD

 

Sista på skolan var vi på biblioteket, 18 böcker , fyf*** så svårt det var att få hem dem ! , usch tyngt. Drog cykeln till biblioteket i hopp om att det skulle bli lättate, men HAAHHA, det slog mot hjulen heela tiin när jag åkte hem med doom ! hahahah ;))

 

Jag skulle vart med My , men hon skulle sälja jultidningar med sin bror hade hon sagt kom hon på så det gick inte. Fast sen hade brorn bestämt med en kompis , så då kunde vi ringde hon och sa. Så hin kom hem till mig. Då hade jag varit hos farmor. Dom har vart på GRÄNNA, och jag fick mjuka kolor och en glas ödla JÄTTE FIN ! Fast tassen gick av vi skulle limma . hahah vi satt där och tröck. Sen läste jag baksidan typ 10 min efter. Funkar till nästan allting men inte glas ! HAHAHHA   

 

Jennifer kommer att få en clown , den tappade huvudet .. x<

Och sen kolor med :D

Hon älskade dom sa farmor, hennes mamma hade frågat om farmor och farfar kunde köpa :p <333

 

Jag fick 3 st tröjor av pappa/farmor, kolla bilder (nästa inlägg)

Jag fick 200 av farmor att köpa tröjan för den lila !

Och pappa köpte dom rosa :)

Men huvtröjorna tillsammans kostade 500, haha en kostade 300 och en 200, lila - 300 rosa- 200 , fast dom var exakt lka xD

Igentligen kostar dom dubbelt så mycket det var halva priset (:

 

Och sen var jag och My på maxi, mamma skjutsade oss.

Då köpte jag dem gröna kläderna (:

Haha byxorna kostade 49 kr

Och tröjan 59 kr

xD

 

 

NEEEEEJ !

Det går inte ladda upp bilder igen , gaaah måste fixas NU !

 

 

 

bye så länge !

 

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards