Tj0bre!♥

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Molly - 21 augusti 2011 21:19

Godnatt <333

:D

Av Molly - 21 augusti 2011 20:58

AaAaSs bra låt :D

Av Molly - 21 augusti 2011 20:37


  

Nu sitter jag och ser TV, ser typ Tack för musiken.. jao första gången vi ser det , innan såg vi nått som hette Gäster med chester <- stavning ?!


Spelade ju match förut, jag stog i mål till andra halvan på laget´som, jag inte kör med igentligen (obs. vi har bytt lag nu så jag kör i vitt, jag körde med grönt förut :D) men vi vann med 7-1 :D:D:D

Mot Torstorp (:


Sen år jag och lade mig i badet mh.. sköntigt ;P

Sen fick jag massage för jag har ont i ryggen av mamma ;PP Tackiz <3

Det var skönt (:


Allså dte går inte ta någon bild D; datorn är aströöög ;(


´

Imorn börjar skolan, orkkkaaa gå upp tidigt VARJE morgon D:

 

Det har varit översvämning i källaren där vi har vårat klassrum, så vi får ha klassrummet *första veckan* där uppe, så vi får sluta vi halv två hela veckan för frita behöver rummet ;DD

Fast första dagen vi tjugo över 12 :D

Fast vi börjar 08.20 D;

Sissela och jag ska cykla imorn tsm , så hon kommer kvart i åtta :D


Meen pussi bye <3







Av Molly - 21 augusti 2011 13:12


Hej :D


Igår var jag ju på 40 och 60 års fest :D

Här kommer lite bilder :D

Det var jätte kul :D   Här över är dom som fyllde år :D <333   Hahaha jaag över xD

Under Mia och Jag <3

     Några kom och hade spelat in en låt och klädde ut sig, det var några som hade vart på festen men dom klädde ju ut sig ;) Linus och viktor och jag fick gitarrerna :D   Ingegerd som fyllde 60 <3333333   En låt Mia skrivit xPPP     Dom som spelade ;))   För länge sen en annan fest dom fylde 20 och 40, dom hade satt upp en bild <3   Mamma <3

Under : Linus gick och skjöt, sen låg vi under bordet och skjöt ;D     En sån satt i rondellen och utanför deras radhus :D   Den oxå ;D   När Anders var 10 (han som fyllde 40 !)      Haha Viktor och någon mera sjöng typ Jamåduleva eller nått sånt, alla gjorde det ju, men allså .. :)  

     HAHAHAH, dom fick ett paket från någon som dom inte vet vem det var , grannarna kom med det och sa att någon kanske lämnat fel för dom hade kalas där (barnkalas:ppp) HAHHaHAH ;)  



Pussii, nu ska jag snart spela match , fast jag ska stå i mål i andra halvan dom jag inte kör med :)

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards