Tj0bre!♥

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Molly - 22 augusti 2011 20:55

R.I.P


Kudden elr Icke ..


Mys hamster hade blivit skadad och dog idag, han låg död i buren när jag gav den mat hemma hos henne, hon sa att jag skulle mata den när jag skulle kolla hur lång dom kommit på hennes nya rum..

Jag bara: detr kommer bara en hamster ..

Hon: men den andra är i spånet

(hon kom upp när jag sa att den inte kom)

Hon letede *ingen hamster i spånet*

I huset då sa jag ?

Där låg den. . .

Uhh, jag lyfte upp den och sa : DEN SOVER !

Fast jag såg att den var död den blödde..



Hon vågade inte kolla på hamstern (ska inte säga varför exakt hon ville inte) men han var skadad på huvudet och blödde.


Så jag fick bära ut den * hon vägrade, fast jag tyckte inte det var äckligt eftersom den låg i huset * , och hon grävde ett hål sen vart den bägravd, brevid hennes katt , usch hon såg kattens späls sa hon ;S


Vila i fred.





Eftersom jag lyfte upp honom och skulle kolla vad som hänt, så torkade my ALLT jag råkat röra hehe , ;)

Men först jag bara NEJ DEN SOVER !

Sen började vi asgarva vetintevarför ?

Jag bara den sover , fast vi såg ju att den var död, den låg med fötterna i vädret !




Innan bråkade vi lite med hennes lillebror och kompisen David H-K hans kompis Alice H-K lillbror.

Av Molly - 22 augusti 2011 20:10

 

 Heej   


Idag vare första dagen i skolan både    och   , F.U för att gå upp på morgonarna,men JIPPY för att träffa alla kompisar    , jao lextinonerna <- stavning ?! vart väll inte så kul , puh   

Fast det har ju vart övesrvämning så vi kommer sluta tidigt hela veeckan halv 2 ! GAH skönt !   

Jag sitter breve Emil , alla andra sitter 4 st , utom vi ?!

Vid maten sitter jag med Douglas, Inez, Patricia och Viktor   


Jakob var och sa hejdå till klassen han ska byta skola till JÖNSBERSKA , han stog först i kön, HEJDÅ !




Efter skolan så var jag med Mysan, vi sålade bl. jultidningar ( jag tror vi blandat ihop våra papper jag skrev Molly på mitt fast såg det sen efter jag sålt till en här hos mej oxå ! ) (fast vi hade inte sålt något innan så jaja..)

Nu har jag sålt för 1092 kr eller någe liknande   



Byeee, <33333



Nu ska jag någ spela kort eller nått med mamma   

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards