Tj0bre!♥

Alla inlägg den 25 augusti 2011

<3

Av Molly - 25 augusti 2011 21:34

Imorn ska jag sälja jultidingar med Aliice HK<3333333

Av Molly - 25 augusti 2011 21:16

Hej !

 

Imorn är det skolfoto (:

 

Och idag lekte jag med Jennifer ! Första gången, det var jätte kul :D

 

Sen åkte jag på träning det var skit skoj, lite målvaktsträning vart det också!

 

Sen åkte jag hem, farmor var hos oss så jag slapp vara ensam, tacktack ♥

Jag åt typ kyckling med klyftpotatis, intressant va ? ;)

Hahah xD

 

Sen kom mamma, JUSTE .. ojoj.. ska ringa baseboll klubben (elr softboll)

Oh säga att jag inte kunde komma på lördag, dom ringde och frågade om jag ville vara med. Jag hade testat på PROVA PÅ VECKAN. Men jag har fotbollsmatch på lördag , sen ska jag till stan och sen en sak ;D Heemliigt vaad, säger seeen <3333

 

Jaja.. sen duschade jag och åt tee och macka och nu sitter man här då ;)

 

Jaoo.. nu vet jag inge mera trorja..  <3

 

Skolsyster präsenterade sig LENA ANDERSSON ,hon verkade bratrorja.. hon visste inte om vi skl ta spruta som jag såklart frågade xD

Hahahh, konstigt xD <33

 

 

Puss godnatt ;) ♥

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards