Tj0bre!♥

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Molly - 3 augusti 2011 11:53

        Hejhej, alla ;D


Idag sov Matilda och My över heeer <3333

Vi sminkade oss ... vänta en bild kommer på oss här ..   Söta va ? HAHA, vi sminkade varann med ögonbindel, jag sminkade my, matilda mej , my matilda :D

Älskar bilden, iallafall :-D

Haha elr vad tycker ni ? ? ?



Sen hade två st öron och en hårband med rosett, sen bytta vi och så..


Mitten är det My.L

Jag med öron

Och andra matilda.SA


HIHI

Dom gick hem för typ 20 min sedan , nu ska jag packa snart det är tråkigt ....


Vikörde sa-

ning elr konka, My sa konka hon fick knacka på en dörr och säga kött och blåbär, och godmorgon ;DDDD


Jag hade vita skor, matilda svarta och my gul-silver <333

As svårt att gå var det x)))))))))))))<333

Haha <3<33<33<3<3<3


Hahah, dom bara tror du ringde på fel dörr.. hehe ..

Om 4 timmar drar vi till öland <3333333

Nicceeeee <3<3<3<3<3

På fredag äre första matcherna, läängtar <3


Igår på träningen vare match vita-gröna , vilket det kan bli i final, Halvalaget mot halva laget, OMG. både hoppas men ändå inte .. <3

Det vart 5-3 gröna vann !

Jippy , hihi jag är med i grönt :)

Cupen kommer jag och Lisa turas om att stå i mål, sen speler vi ute x)))Niceeee , oki ... snart ska vi äta så jao.. kmr ändå inte på någonting mera... men typ ... hejdååå <33333333


Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards