Tj0bre!♥

Alla inlägg den 17 augusti 2011

<3

Av Molly - 17 augusti 2011 21:19

199 inlägg nuu.. haha xd

Av Molly - 17 augusti 2011 20:58

Allså fyfa*an vad tråkig jag är, jag säger att jag ska lägga upp en massa bilder, men vad gör jag då ? INGET HAHA, allså det SKA faktist komma CUP, bilder och Grekland, fast dom ska bara komma in i min dator ;)))

Men SNÄLLA nu, varför står det ogiltigt format på alla bilder som inte är mobil tagna ?

Snälla svara någon ? <333


Tacksam <3   Allså nu är sommaren helt plötsligt borta ? Eller.. ja den började väll knappt här i sverige D; 


Idag kom det brev om jultidningar hahahahha, fast jag näästan LOVAR det är ALLTID en kille som går direkt , ALLTID, det är nog knappt någon idee.. FAST JAG SKA DET SÅ ALLA VET LIXOM <333 

Av Molly - 17 augusti 2011 19:33

Haaj ♥


Idag var det först handboll, sen Jujutsou

Det var jätte kul !

Sen var det 12 kamp !

Vi skulel bl. måla ett sträck på en pinne så högt vi kunde det vart typ 3.66 jag stog på pontus axlar (ledaren) först testade Lovisa (Katties)

Hon har gått i cirkus i 6 år ! Fast när jag testade sen (jag är lite längre satt..) så vart det 2 cm högre, men jag är lite längre.

Ifk spelaren Armin var med i vårat lag, allså orättvist dom var tvungna att skuta med fel fot, fast baksetspelarna var ju as långa med sträckgrejen ?

I nåra lag vare baksetspelare från Dolphins

Fick hans aoutograf på båda benen, och armarna och tröjan och ett papper, han försökte poå kinden med haha, gick inte.. fast när jag kom hem kom jag/mamma på att jag redan hade hans på ett IFK papper.. hehe oups xpp

Men iallafall (;

På 12 kampen , så var det typ cirkus som ordnade någon och basket osv.. :)

Man skulle skjuta en (vad heterre??? ähmm.. en avlång boll.. haha (; Rugby !) en rugby boll haha, typ svårt ;) fick den typ bara tre koner .. haha , fast det fanns 5 då.. :) IFK spelaren kom på kona 4 :D med fel fot o.O

Fast han skulle ju peppa oss,  vi fick peppa honom att peppa oss  ? HAHA ! Lollii, men HAHHA, allså jag vart så trött på att alla var så söla och inte kunde hämta sina grejen mera än i snigel fart så bara : MEN ALLSÅ KAN NI SKJYNDA ELLER , HALLÅ ?????? MEN JALLARO ! , Och han bara glodde på mej HAHAH, då vare en som börja skratta och jag bara Lol, då börja han garva x^D

Okeeii, inte så intressant då,,, men okeeii hehe ;D


Sensen sjöng jag lite karaoke, men haha jao.. det är svårt när det är engelska texter.. hehe, jag spelade in xddd Haha ska lyssna det låter skit, jag LOVAR !

Meen jaa..

Nu vet jag inget meer ?


Var med Lolllo med tre L idah , <3 haha, men jag kallar henne Katties, och hon mig bettan, för hon heter katarina, i mellannamn, och jag Elisabeth ;))))<33


Juste ska se fyrvärkerier i trädgården ikväll från stan

Musiiggtt



Fast bara för jag inte har så mkt att göra ska jag göra ett test grejj .....



Lovar du att vara ärlig? aoro ;)
Du heter ? Molly
Smeknamn: Mollsan, HAHAH idag Bettan .... av Katties xD (Kattan:PP) Vad får du oftast komplimanger för? Ähm.. olika x
Hur imponerar man på dig? Javenne ?
Brukar du skratta för dig själv? Haha ibland x^)
Var bor du? Hemma x)
Trivs du där? aa !
Kan dina föräldrar lita på dig? aa
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja? 
Har du varit full den h
är månaden? Haha nej ?
Brukar du bli för full? Haha såklart, jag är ju 11 ;^) Nnemen nej ?
Är du allergisk mot något? Ao
Hur svarar du i mobilen? Hej det är Molly
Sov du ensam inatt? ja
Brukar du komma i tid? ja
Hur känner du dig nu? Typ venne x)
Vanligaste färg på dina kläder? Svart trorja..

Hade du en bra kväll igår? Vi så på allsång på skanske, men aa :)
Favoritdryck på morgonen? multijuice
När brukar du oftast gå och lägga dig? typ för tiiidig, x( Mamma !
Är du blyg? nje, beror på med vad..
Vill du hellre ha mail än brev? Brev !
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? javenne ?

Är du nöjd med ditt liv? aa
Är du bortskämd? haha ibland xP
Vad är det värsta du vet? allra värsta äh.. at någon ska dö typ ?
Vad längtar du till? Äh.. vetinte imron blir kul med prova på veckan igen ;)
Har du bra vänner och äkta vänskap? ao

Hur gammal är du? 11
Om 6 månader? äh.. 12 kanske

Gröna eller röda äppeln? javetinte..
Vem ringer du när du är arg/ledsen? venne ?
Vilken tid gick du upp idag? Mobilen ringde 7, sen venne ;p
Har du sovit i din egen säng inatt? ja
Har du strumpor på dig nu? nehppih
Vad ska du göra ikväll? Ska se raketer från trädgården från stan , om det syns x^P, fast det göre alltid satt ? =''P
Är det okej att gråta? Ja?
När grät du senast? minns ej ?
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Mkt ! Bl. köpa ödla ! Mamma.. hahahha, isåfall skulle jag få ihop allt x^^PPPxPP
Bär du glasögon eller linser? inget
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? naj

Vill du gifta dig? venne , kanske ?
Vill du ha barn? venne, kanske ?
Solar du ofta? nje.. inte solar.
Är du bra på att laga mat? nej xPpppPpp
Gillar du att dansa? Allså kan absolut inte, men det är kul! Fast det är bara kul om ingen ser! Hah :D
Är du flygrädd? Nae ?!

Hur vig är du? Njae, ibland lite ;P fast ne.
Tror du på ett liv efter döden? jao.. trore .. hoppas..
Vad äter du helst när du ser på film? GODIS !
Bor dina föräldrar tillsammans? aa
Har du tandläkarskräck? njae, lite vill ju inte ha hål, men nae.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Fyfan hatar morgon att gå upp ! kväll !
Vilken ögonfärg har du? Gråblågrön ;'D
Har du någon gång gråtit dej till sömns? nope
Biter du på naglarna? JAA ! xP
Röker du? Nope

Vad gör du på helgerna? olika ;)



Sådärja.. :D Kan ha blivit fel, kopierade från en anna kanske är kvar från den ;)




Puss pussgurkor


Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards