Tj0bre!♥

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

GOTT NYTT ÅR! (imorn!<3333333333333)

Av Molly - 30 december 2011 21:04

Hej!


Nu har ni blivit dåliga på att komentera igen! :''''''c

Det tar lixom bara några sekunder, skriva in namn, komentaren och 4 'sekerhets siffror' och det är inga krongliga ens. Bara vanliga som typ :' amfc '

IIHIHIHIH, det var typ därför jag valde 'bloggplatsen.se' istället för 'blogg.se' för det går MYCKET snabbare att komentera här, eftersom man slipper alla omöjliga krumelidutter som ska likna bokstäver & siffror ? x'D

Men JAJAJJAJAJA, slut tjatat om det, men komentera gärna lite mera. Snälla?

HIHIIHIHIH. ♥


Idag typ låg jag i sängen och slappa till klockan typ 1, jag låg och läste medans mamma var ute och gick. Vart trött utav att bara tänka på det *pust,pust* x''P Jag är absolut inte slö, vem har sagt det ?   

 

Åh, jag typ halv dog lite. Det stog '''bloggplatsen.se svarar inte''' ohmajgard, fast jag damptryckte på rutan, och på något sett gick det. Iorfersig, drog jag ut internet saken och satt i den igen, men jajajajja. På något sett slapp jag skriva om! :D *HAAAPPPPY* :'''''''''''''D

 

Mamma och jag åkte till hennes förra 'arbetskambrat' och typ var där en stund, hennes barn var också där. Någon kille, typ 18? Och Ronja som fyller 16 i februari. Och pappan. Vi typ fikade *asså alla xD* och prata.

Sen skjutsade vi Ronja in till stan. Vi skulle ändå in dit. Jag skulle ta ut läkörhänget, ska ta om hålet om några veckor, när detta läkt igen. För de vart för nära, hon satt ut pricken 'peeeeeerfeeeekt' men sen när jag kollade hade hon 'tryckt' hålet typ 1 halv centimeter brevid, lyyyckat ? *NOOOOT*

Iallafall efter det åt vi pizza p åen resturang 'ASTI' det var gööött! Sen såg vi på bio, 'Stig hellmers story' HAHAHHAHAHAHA, nae.. guud vad dåligt det låter. AAssåååå, HAHHAHAHA. namnet. Värsta gammaldags låter det XD, JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. HAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAH. Okej LALALALLALALLA, nu ska jag inte flumma mera. x'''''''''''''''''D♥ Fast den var ganska bra, hihi. Lite söt iallafall. HIHIHHI, och så lite godis från 'gotte grisen' så vart det peerfekt. Hihi. Det var myyysigt. Tack mammi, älskar dig! ♥


Sen typ åkte vi hem, och sen hade jag värsta pipet i öronen. Som om jag vart på typ rock konsert x'D Hahahah, nae jag hade varit på 'stig hellmers story' hahah *död* x''D

Iallafall, så nu sitter jag och skriver det här :))


Imorgon vet jag inte om jag hinner att skriva, för vi ska kanske till min gammelmormor Gunborg,♥ Ska bli kul, det var så länge sedan. Just nu bor hon på 'BORGMÄSTARGÅRDEN' hon flyttade dit för typ 1 år sedan tror jag? Ungefär. Förut bodde hon i legenhet, själv. Hon tycker nog detta är mycket roligare! :)

Och sedan är det ju NYÅR!

HIIHIHIHIH, vi ska sova hos några kompisar! Vi firar nyår typ varje år med dom, när inte Åsa jobbar 'mamman asså'. Så förra med ået firade vi med William och hans familj. Men iallafall, och massor andra har sovit kvar där jämt. Så ja, nu ska vi med det! Ska bli jätte kul! Åsa är mamma typ bästis, eller vad man ska säga ? Och jag är med Nellie, hon är 01. Hampus brukar vara med oss också, han är lika gammal som jag. Men de skulle inte vara med i år. Men sen är det lite yngre barn i år också :)

De är sånna här kompisar man typ brukar vara uppe till 3 och dansa med, och så här ni vet? :D♥

Det är iallafall alltid jätte kul att vara där!   


GOTT NYTT ÅR ALLA!



Älskar mina byyyyxor. Ooooch mna nyyya sängkkkkläder. Myyyyys.♥

    

    

Mina och Mattis ben + fötter. Hhihihiih. Hejdå. ♥

 

Kkkkkkkkkkkkkomentera,, typ gott nytt år ? :)♥


 
 
Ingen bild

mamma

31 december 2011 11:34

Godmorgom lilli gumman! Kul att du tycker om o vara med din mamma, mysdag igår mmmm. Men idag blir det mer ööööösssss. Kram mammma

Molly

1 januari 2012 17:06

Hahah, askul var det på nyår! Kram :D

 
Ingen bild

emina

31 december 2011 13:38

Gott nytt år på dig också molly :D :D

Molly

1 januari 2012 17:06

Hihi :D:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 11 maj 2012 22:43

http://www.nattstad.se/mollysvärld <- CHECKKKK ! <3   Elinssss : http://www.nattstad.se/elinsvärld <- check! <3 ...

Av Molly - 19 februari 2012 20:40


Hihiih, kul att se att man fortfarande har ett antal besökare, fast jag knappt skriver nått ;). Iallafall, skitnice helg. Tjejfest hos My, var med Elin idag på IKEA , osv.     Puuuuss.   Nu ska jag mysa i min onepeace, oh se film med mam...

Av Molly - 17 februari 2012 21:39

Känns konstigt att bara sluta skriva här, ihhihihihi. Men skriver lite ibland, iallafall      Sportlov nu! Chillllllllll <3 ...

Av Molly - 15 februari 2012 21:32

Hej!   Emina; gör det, hahhahaha ;). (komentaren!)   http://www.trollan.devote.se   slutar nog nästan helt här, men skriver iblnad iallafall, men checka andra bloggen, och komentera lite så blir jag gladeer! :D<3333333 ...

Av Molly - 14 februari 2012 22:01

Glad alla hjärtans dag!   Föresten, här är bloggen jag skriver på nu haha^^ http://www.trollan.devote.se <3333333333333333   Puss. <3 ...

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards