Tj0bre!♥

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Molly - 13 december 2011 21:21

Heej!


Klätt julgranen nu   , julstädat 'allså ordentligt och så, kmr ju dammsuga igen och så' och pyntat rummet! Vardags rummet är lugnt myspysigast i hela huset nu, tomtar överallt och sedan julgranen som lyser upp allt! Hihi :)♥

Jag har glömt bort att skriva vad jag får på morgonen som jag skulle men jaja, idag fick jag lite större jag fick en mini plastgran kanske 50/halv meter lång som var så här pyntad och så!, jätte bra när man firar 'mini jul' med kompisar!

Jag var med mormor på maxi efter skolan också, det var jätte kul!

Vi kollade på vad jag önskade mig och så, men jag fick lösnaglar 'hahah' första gången jag kommer ha det..., men jag vill ha fina naglar på jul jag biter, och jag får typ damp om jag försäker att sluta har lixom fått tejpa

och så -.-

Jaja.. sen fick jag någon sak till nagelbanden och 'nov... någonting' någon tablett också, mot magen.. Blablabla.

Och ett par örhängen, halva priset + att dom var skit billiga så 20 kronor!

Hiih tack mormor för allt, + en jätet kul eftermiddag!

Vi år MCdonalds också :))

Utan at töverdriva provade jag kanske typ 30 tröjor i EN affär ;))

Och mormor bara: ska vi inte kolla i den här affären med?

Jag trodde typ hon skulle dö av att vänta på mig! ;-)

Du är bäst mormor!

Jag har verkligen världens bästa släkt och familj! ;)♥♥♥


Idag är det exakt 1 månad till jag fyller år!

Inte så interssant men jag fick ta julkalendern idag i skolan, läsa nått om lucian och min choklad fick Elin och My de delade ;P

Sen såg vi 4an som 'luciade' i matsalen, :D

Hahah den här .. Quen *hahahha stavning ?!?!?!?* låten 'bambam bam, bambam bam, bambam bam' *hahahhah jaa.. den...* hade de 'eller det sjöng/rappade den iallafall' fast med luciatext! ;))

Vi såg lucin gå förbi på maxi i det dära tåget med sjunagndemakapärer 'luciafolket..'..


Ojj, jag måste göra mig klar nu ska sova snart, puuuuuuuuuussssssss. <3333333


Ni får kort på granen och sånt annan dag, hinner inte nu tar bara någon.. en bild på Nellie och mej! ♥♥

 





Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards