Tj0bre!♥

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Molly - 14 december 2011 20:28

Hejj!


Nu har jag lämnat jultidningarna till farmor och farfar, och Kronje som var hos dem! Tack så mycket för att ni köpte! ♥

F&F fin gran ni har där ute, puuuss.♥♥♥


Nu kommer alla 'ego' kort på meejj x'D

Heheheh, komentera så blir jag glaad :'P

Foto: Pappa ♥


          

BildeRNA *de tre* under är min 'bitchblick' så ni vet x'D<3  

    

Och detta är min 'ser-det-ut-som-om-jag-bryr-mig blick.. x'D

Hahah asså båda är ju på skoj, ifall ni utan humor inte fatta det x'P


    

Den här under är ju okkå charmig... xd       

Är man snygg så är man *under..*       

HAHAHHAHAHAHAHHAH, jag var tjurig på mina bagelband.. som ni ser på bilden är dom inte speciellt snygga.... xd Men VÄDLIGT snygga mot normalt iallfall x'D

                                                            

Haha pappas *mina* egna små fotomodeller över.. ;)<33


Av Molly - 14 december 2011 16:52

Hej!


Idag i skolan typ spelade vi teater, och lite sånt.

Sen gick jag hem, utan att vara med någon för jag trodde att jag hade träning men det var visst lördag-söndag i stället för idag denna vecka ~konståkningen~.


Ahahha. Här kommer en massa egobilder på mej, som pappa tog för några dagar sedan. Fast jag tog kanske 5 stycken på mej själv.

Hahah, vi hade tråkigt och det fanns inget annat att fota just då.

Heheheh, känner mig som värsta egot, + att nu ska han fota mig igen för han ska prova kameran han ska fota mina kusiner någon dag!

'fuckyou' fingret var för att visa nageln bara xD

Men alla kort vart.. prickiga.. nejmen lite konstiga på något sett.. men får fixa det!

                               

Okej inte 5 rätt många, men de över förutom 'fuckyou' fingret tog jag xD

Hahah vilket ego jag är x'''D              

Hade vart på julbord, därför jag har demma här kläderna ;))                     

'komentera'?

Ps. titta t.ex hur 'prickigt' sista kortet är.. -.-

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards