Tj0bre!♥

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Molly - 10 december 2011 20:09

Hej!


I morsen 'eller morse oh morse' men aja klockan 10.00 idag var det samling i ishallen för alla, då skulle skridskorna vara på och kläderna fixade! Sedan snakckade vi bara lite, och sedan klockan 10.30 var det luciatåg,.. det är så grymthäftigt med alla på isen och ljus, och aa.. allt♥

Sedan var det att snabbt byta från helvita kläder och 'hudfärgade konståkningstihgtsen(stavning?)' med rött band i midjan, till svart tröja, och svart kjol med en vit ullull väst! Som matchade mitt ullull pannband yeah 'haha nejmen jag drev, fast det matchade faktist xP'.. sedan var det programet som jag och.. äh.. 7 till (?) åkte, jag och Inez ledde varsitt led när man inte åkte 1 och 1, allså när vi typ skulle in i småcirklar, piruetter så var det oss de skulle titta på så det var samtidigt och så :)) Eheheh :3

Sen kollade vi på dem andras program, sen var det ut på isen 1 sista gång! Då var det till-att-börjá-med 1 tjej, som är typ bland de bästa hon är tränare och så att åka lite, sedan när musiken började från lungn till snabbare, så skulle våran grupp + 3/4 grupper till in! Och såklart kom jag först :XX Jag dog. Fast nee, men jag visste inte vart jag skulle det var lixom rätt enkelt bara runt lite, och lite chasé och sedan lite vinivink men vi hade bara tränat på det 1 gång. Men iallafall det var  rätt många på isen så det var bara att kolla, för allså sedan kom 'tävlingåkarna' allså de som tävlar så här mycket nivet.. haha jaja. De kom iallfall också in, och typ så var man i massa cirklar och blablabla.. ni fatta inte erkänn ? x'''D Jag äger på att förklara, när jag är trött.


Min kusin, farmor och farfar, mormor, morfar, mamma och pappa var och kollade!

Sen var kussen Jennifer hos oss ett tag ..

Men sedan var det fotbollsavlutning, på 'åbybadhus', det var feetanice askul iallafall hahah :D ♥

Vi typ badade 2 timmar eller nått, men sedan var vi i typ gympasalen, och 'där uppe' xD, och typ fikade och gick tipspromenad inomhus, haha de som vann fick choklad de var Livias lille bror och hans pappa (en av våra tränare) och .. ehh någon ? x''D

Och sedan typ gjorde vi.. äh. Inget vi typ gjorde det. x''D

Men vi fick typ ett sånthära avlångt///fyrkantigt 'pris' eller vad man ska kalla det också! :D:D



Igår var det pizza kväll i skolan!

Det var nice, :D

Mamma var med, och sedan var det några familjer till, och kanske 10 barn ? Fast vi är 28 och med 10 var det syskon, duktiga alla är.. x''d Men det var iallafall jättekul! :D

Men nu orkar jag inte skriva nått mera, och ni orkar inte läsa mera. Okeeii ? Yeah x''D


Men puuuuuuuuss.


Ps. Justed jultidningarna har kommit nu, så ni vet 'ni som köpte' ! :D

 

 

  

Ni får bilder från skridskon någon dag, men just nu har jag dem inte i datan, och tänker inte ladda in dem nu för då somnar jag x'''D Mkeyy ? ehehehhe :3 ♥

 

Pööööööööööööööööööööööööööööözz, komentera ? :D♥



Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards