Tj0bre!♥

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Molly - 18 december 2011 19:55

Hejj!


Ska snart gå och läsa lite, och sedan sova. Skola imorgon dådå. Jag typ pysslade lite förut, typ 64594545 år sedan. Fast jag har 'väldigt' mycket, om jag kollar efter. Eftersom ja, jag önskade mig det av alla jämt förut typ, haha. Iallafall jag försökte göra armband, jag hade fått någon sån grej av någon när jag hade kalas, tror jag. Fast det var kasst, det var tejp kladdig där man skulle sätta in en bild, så det kommer se skit konstigt ut. Och ja, jag vart inte klar. Jag palla inte, det var inget kul :(. Hahah, eller jo i typ ett tag. Får väll fortsätta någon dag!


Tona håret igen? Typ rosa, blått.. ? Eller mörkbrun bara.. ? Eller låta all färg försvinna, och ha min riktiga..? Hm.. komentera ?.. ♥


Men ni, jag tycker att alla ska rösta på omröstningen! :P Men tryck inte på något bara, skit i det då i stället, för det är ganska viktigt! Men ifall ni skulle veta något om det, så rösta jätte gärna!

Men nu ska jag typ läsa lite, hejdå. ♥


Gammal bilder, ååårkar (med å) inte leta, så tar baa några ;)

   


 


    Fy sjutton, vad ful header och det, jag hade .


Puuuuzzz.

Av Molly - 18 december 2011 16:33

My och jag har gjort vinterns första snögubbar, och jag har gjort vinterns första snöängel, MyJ gjorde ingen. Men det var jeeette kul. De vart jeeette sööta. (med e) IHIIHIHIHIHIH, ♥

Vi typ såg på julkalendern (på datorn), och lite andra korta klipp (kanske 12-15 min) vi hittade, som var tv program. Vi fikade samtidigt. Mumsiigt♥


Men nu ska jag hjälpa till att städa lite, vi städade innan My kom också. Men mamma har höllt på hela dagen. Typ frosstat ut frysen, gått igenom alla skåp mm. Julstädning, helt enkelt.


Men puuuuuuuuuss. <3333


Shitmajgard, 6 dagar till jul♥.Om 1 vecka är julen över, shit </3 / <3



Nästa vecka, yeah. Skitkul, vecka♥♥♥

 

Av Molly - 18 december 2011 11:04

Hej!!


Har ätit jätte mysig adventsfrukost idag, och alla ljus är tända!   ehm.. ja.. inte på en tårta x)

Sen såg jag julkalendern på datorn, för jag missade idag och igår :)

My ringde också, och frågade ifall vi skulle va. Vi ska kanske det, men jag visste intre ifall jag skulle vara med Matilda, vi hade typ halvbestämt. Så vi får se.

Men nu ska jag åka runt med alla jultidningar, så tjaråå ♥


 

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards