Tj0bre!♥

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Molly - 12 december 2011 19:39

       

Det var några av skridsko korten, inte så jätte bra men pappa filmade samtidigt :'''D ♥

Av Molly - 12 december 2011 18:36

Marsinpan gris x)♥

         

Dålig-webb-bild men bajs-i-det. ♥


Vi har köpt en gran nu, den var iallafall inte 'busk'estorlek men den är väldigt liten enligt mig :(.

Jaja, söt är den väll.. ♥

Men jag kommer att ta i ALLLLLLLLTTTTT pynt jag hittar, så att den syns </33

Den SKA bli fin, på nått sett.

Mhkej ?

Jag kommer att stappla något under, så den blir längre -.-

Jaja, nu ska jag sluta tjura, ni får damp javet.

MAMMA JAG KOMMER ATT STAPPLA BÖCKER UNDER, OKEJ !? ♥

iloveu även fast du har världens dåligaste smak för granar -.-   

Den ser väll inte direkt ut som den här, men ah.

Den är väll lite söt, då. ♥


Värsta klag inlägget, men jaja heheheh :3 ♥


Hejdå! ♥

  

Av Molly - 12 december 2011 16:32

Hej!


Om någon timme eller så blir det att köpa julgran, shiiiet fatta att det är miindre än 2 veckor till jul! ♥

Nu sitter jag och lyssnar på musik, men börjar bli vääldiigt hungrig och så luktar det mat okkå! mmh..   

Sen ska jag göra matteläxan, men jag tror inte vi kommer att få mera läxor denna vecka tror jag hörde vårann lärare säga det.. mihiih chill.<3.

Men vi typ tränade på julsångerna i skolan, känns igentligen helt fel, det är ju ingen snö ?!?!?!? Fast jag hatar snö, satt *happyface* ?! ♥ Men på JULAFTON då ska det snö, tycker jag sen får det gärna försvinna! Heheh ♥


Den här granen vill mamma ha ungefär (låtsas att storleken är irl ungefär)

  

Då vill pappa & jag ha denna över ungefär, pappas och den jag vill ha är ungefär som bland dom största man kan köpa och mamma bland de minsta.

Gissa då vilken det blir ? -.-

Den 'lilla' såklart, blä.

Faktist 2-1 mamma, fast nehe.

Hahah =...)/( ? ♥

   *

 *

*

 *

  *

 *

*

*

 *

   *

 *

*

Det är snöö, hihi. Fast nä. Det är text, men vi låssas.




Puuuuuuuuuuuuss. ♥


Måste dra hinner ej ta bild, <3333


Av Molly - 12 december 2011 08:23

Godmorgon!


Har sett julkalendern och fixat mej nu, ska dra till skolan snart!

Ingen är inloggad på skype, eller nått så det är tråk men jag diggar musik istl   

Heheh, men ska ändå dra snart satt blöööpp.

Men heeejdå, sötnowwsar glöm inte bort 'veckansblogg' :)

Hahah lite halvsnygga webbkort, som jag tog nu :')

    LALLALALALALL, NI SER INTE X'''''D  

Ahahah, drev på sista 'eller alla' ;'''''''D

Ifall dem bara laddar, tryck på dem! :'''''P

Min cowwla lavalampa är med på biiiild <<<:




Pus,pus ♥

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards