Tj0bre!♥

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Sov över med Matilda SA idag, ♥

Av Molly - 29 december 2011 17:32

Hej!


Igår- till idag sov jag över hos Matilda SA, hon har lyttat in i stan nu. Nice. Hon har fått en kanin i julklapp! IHIHIH, Limpan heter den :D 9-veckor gammal *eller gammal ung, borde det väll iallafall heta ? Hm.., LALALAL  ?)

Iallafall vi typ körde spel (sällskapsspel) 'ubongo' och 'tjejsnack (elr vad det hette*)' .. :)

Hon hjälpte mig att skaffa 'wordfeud', alla jag KÄNNER som har det skriv i typ en komentar vad ni heter, eller nått.♥

Sen idag var vi i 'OXENBERGSPARKEN' och typ 'lekte', fast nä. Vi klättrade :'D

 

Inte bästa effekten vi fick igång, så den får vara lejten. ♥

Innan det vid 10.00 typ, så var vi hos frissan. Hon klippte ungefär axelkort! Fejnt! ♥

  *Ursäkta, någon mera än jag som tycker min lugg börjar bli liite lång. *Jag tror det är meningen med att jag ska se, eftersom jag föddes med ögon..hm.. ?*


Sen dagen efter hämtade mamma mig, då åkte vi till maxi jag köpte ...

Det var halva priset på alla kläder, jag skriver det JAG betalade och inte riktiga priset! Okei ?♥

 

150:-

   

25:- //styck

   

50:-

70% på smyckena! Men tillsammans vart det.. ja, typ 92:- eller liknande ?

Så ja0, väldigt billigt!

HUHHUUHU^^

Okei, flåt för de dåliga bilderna. Men jag '''''''kämpade'''''''' som en minigris *om nu de kämpar så myckkke, de ser mest lata ut. Men JAJAJJAJAJAJAJ.* för man måste trycka på webbkameran som sitter på datan. Och då fick jag ju bara en hand kvar,.. och sen skulle jag ju försöka få den i bild också. Ja0, låter väll inte direkt svårt men testa x''''')

JAJAJJAJAJJAJA. Klaga inte :')♥


Iallafall, sen typ handlade vi mat också. IIHIHIH,♥

Sen åkte vi hem, och 10 över 5 kom vi väll hem (kul att veta, jagvet x'D)

Sen vid halv 6, kom Eva och Fanny (hunden 8D


Och nu sitter jag här och skriver, IIHIHIHIHIHIH. Så cowlt, typ dah. ♥


Jag chattar med Emina, och Annabel nu okkå 8D IHIHIHHI, typ dah. ♥


Men nu ska jag äta makkkkkkkkka.♥


Okei, typ daah.

Hejjjdå. ♥



Ps.HEJ EMINA! :D

Ooooch alla andra, men hon fråga nyyyyss :'''D *GLAD FLIKKKKKA*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 11 maj 2012 22:43

http://www.nattstad.se/mollysvärld <- CHECKKKK ! <3   Elinssss : http://www.nattstad.se/elinsvärld <- check! <3 ...

Av Molly - 19 februari 2012 20:40


Hihiih, kul att se att man fortfarande har ett antal besökare, fast jag knappt skriver nått ;). Iallafall, skitnice helg. Tjejfest hos My, var med Elin idag på IKEA , osv.     Puuuuss.   Nu ska jag mysa i min onepeace, oh se film med mam...

Av Molly - 17 februari 2012 21:39

Känns konstigt att bara sluta skriva här, ihhihihihi. Men skriver lite ibland, iallafall      Sportlov nu! Chillllllllll <3 ...

Av Molly - 15 februari 2012 21:32

Hej!   Emina; gör det, hahhahaha ;). (komentaren!)   http://www.trollan.devote.se   slutar nog nästan helt här, men skriver iblnad iallafall, men checka andra bloggen, och komentera lite så blir jag gladeer! :D<3333333 ...

Av Molly - 14 februari 2012 22:01

Glad alla hjärtans dag!   Föresten, här är bloggen jag skriver på nu haha^^ http://www.trollan.devote.se <3333333333333333   Puss. <3 ...

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards