Tj0bre!♥

Direktlänk till inlägg 26 december 2011

JUL (firande) idag igen! ♥

Av Molly - 26 december 2011 21:29

Heej, alla sööta! (Oooch fula.) ♥


Idag firade vi jul igen! Hos Lasse och Maritha, och deras 'barn' Isabell (16 år snart 17) Och Oskar (bor inte hemma typ 20 någonting ?) Hans flickvän K/Cristina, hon kan lite svenska men annars spanska! Min farmor, och farfar! Kronje, mina kusiner Jennifer och Vincent och deras mamma och pappa Tanja, och Daniel! Det var de som var med idag! Jag fick julklappar av Lasse och Maritha, och dom 'C/K, I & O' då fick jag typ två tvålar 'såna här små ni vet som luktar så gott!' och 200:- i present kort, på 'Bokia'! Tack så mycket! :D Isabell fick en tröja av oss! http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_136352 <- denna!(    )

Vi äter Kalkon där varje år, så Sssjuukt gott de gör den! :'D

Sen typ 'lekte' jag lite med Vincent, eller jag gick runt med honom (höll i honom, så han gick lite själv,..)

Och sedan spelade Jennifer, jag och Isabell 'ekorre' spelet på bolibompa,..  Och lekte med Jennifers nya barbie//brats/z ? Fast jag var en gris i 'hö/halm' HAHAHAH, hon hade bara 2 styckkken med sig, men det var roligare att vara grisen enligt mig..   Kanske beror på att jag och Alice är 'GRIIIISAR' hmm.., kanske det .. ?   

Just nu lyssnar jag på idol skivVVVvvan, hiihhi^^   

FÖRESTEN ALICE HAR FÅTT 'EN IPHONE 4S!', Alice äntligen! x''D Hahahah, ja hon ville verkligen ha en om vi säger så.. x'''P ♥ Men niiiiceiiiigtväärre!   


Men nu ska jag mamma & pappa se någon film, och myyysa! ♥


UUUUssssch, oseriöst inlägget ser ut med alla smiley.. JAJAJJAJAJAJAJAJJAJA. Jag är väll inget vidare bra på att vara seriös    LALALALLALALALALLALA, <3

Hhahaahah märkte nyss att min lugg börjat bli ganska låång, hahahah.

Och att min min var lite,.. annorlunda .. ? x''D ♥


XOXO MOLLY. ♥

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 11 maj 2012 22:43

http://www.nattstad.se/mollysvärld <- CHECKKKK ! <3   Elinssss : http://www.nattstad.se/elinsvärld <- check! <3 ...

Av Molly - 19 februari 2012 20:40


Hihiih, kul att se att man fortfarande har ett antal besökare, fast jag knappt skriver nått ;). Iallafall, skitnice helg. Tjejfest hos My, var med Elin idag på IKEA , osv.     Puuuuss.   Nu ska jag mysa i min onepeace, oh se film med mam...

Av Molly - 17 februari 2012 21:39

Känns konstigt att bara sluta skriva här, ihhihihihi. Men skriver lite ibland, iallafall      Sportlov nu! Chillllllllll <3 ...

Av Molly - 15 februari 2012 21:32

Hej!   Emina; gör det, hahhahaha ;). (komentaren!)   http://www.trollan.devote.se   slutar nog nästan helt här, men skriver iblnad iallafall, men checka andra bloggen, och komentera lite så blir jag gladeer! :D<3333333 ...

Av Molly - 14 februari 2012 22:01

Glad alla hjärtans dag!   Föresten, här är bloggen jag skriver på nu haha^^ http://www.trollan.devote.se <3333333333333333   Puss. <3 ...

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards