Tj0bre!♥

Direktlänk till inlägg 23 december 2011

Uppersittarkväll! <33333

Av Molly - 23 december 2011 19:26

Heej!


Naglarna är klara nu! Fina/fula ? Huuhuhuu ♥


 

 Bakade hos Mia idag någon typ sockerkaka med saffran i och marsipanfigurer!, och sedan bakade jag lite hemma okkå, Och gjorde det sist till dem i släkten.. ((säger ej vad för några läser)) .. XD♥

Fick armband i morse i 'tomtens/mammapappa kalendern' <333 Har fått lika för några dagar sen fast i rött och silver nu svart och silver, ska ha de imorgon!

10.00 frulle hos fammo oh faffa med farmor egengjorde gröt, firar med pappas sida då sedan klockan halv tre kmr mammas sida till oss, askul båda två! Och 23.00 midnattsmässa men mommo och moffa<3333

Nu är morfar här, och vi har ätit och så ,men ska dra nu för det är uppersittar kvällen idag! Så nu ska pappa, mamma, jag och morfar spela bingo och äta knäck&kola...Mums♥

JUL IMORGON....

Så då förhoppningsvis hinner jag inte skriva, för det är jul julafton? ♥♥♥♥


Men GOD JUL, i förskott alla.. HA DET BÄÄST!


KRAAAAAAAAAAAM!

 
 
Ingen bild

Pappa

25 december 2011 03:17

Hej gullegumman.
Hoppas att du tyckte att julafton var bra och att du är
nöjd med julklapparna.
Du var jättesöt i "svarta overallen" one piece elller vad den heter,ser ut som ett kramdjur(tur att du ÄLSKAR ATT KRAMAS,hmm).
Tack för mina julklappar,har döskallen ijämter mig nu,helgrym!
Ryser i hela kroppen när man kör med den där andra "grejen" i hårbotten,vrålskönt,skulle väldigt gärna att du gjorde så på mig,är nog ännu skönare då.
Ska kolla Elgigantens sida nu om dom har någon bra kamera på rean imorgon.
ÄÄÄÄLLSKAAAAR DIG MEST I VÄRLDEN / HUGS from Daddy.

Molly

25 december 2011 17:58

HIIHIHIH, bästa julen!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 11 maj 2012 22:43

http://www.nattstad.se/mollysvärld <- CHECKKKK ! <3   Elinssss : http://www.nattstad.se/elinsvärld <- check! <3 ...

Av Molly - 19 februari 2012 20:40


Hihiih, kul att se att man fortfarande har ett antal besökare, fast jag knappt skriver nått ;). Iallafall, skitnice helg. Tjejfest hos My, var med Elin idag på IKEA , osv.     Puuuuss.   Nu ska jag mysa i min onepeace, oh se film med mam...

Av Molly - 17 februari 2012 21:39

Känns konstigt att bara sluta skriva här, ihhihihihi. Men skriver lite ibland, iallafall      Sportlov nu! Chillllllllll <3 ...

Av Molly - 15 februari 2012 21:32

Hej!   Emina; gör det, hahhahaha ;). (komentaren!)   http://www.trollan.devote.se   slutar nog nästan helt här, men skriver iblnad iallafall, men checka andra bloggen, och komentera lite så blir jag gladeer! :D<3333333 ...

Av Molly - 14 februari 2012 22:01

Glad alla hjärtans dag!   Föresten, här är bloggen jag skriver på nu haha^^ http://www.trollan.devote.se <3333333333333333   Puss. <3 ...

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards