Tj0bre!♥

Direktlänk till inlägg 22 december 2011

Jul-Lov! <33333333333

Av Molly - 22 december 2011 21:47

Heeeellu. ♥


Wazzup? Nejmen nu ska jag normala mig lite, mkey ? FörFörFör det är jul om MINDRE än på ynka dagar! YEEEEEEEEEEY! ♥♥♥ Och så är det jullov och allt, kan det bli bättre ? ♥♥♥


HAHAH, pappa fick nyss ett sms: Kan ni vara hundvakt åt Viggo, fre-mån det har kört ihop sig? Kram Madde.

Vi bara (pappa med) Och vem är Madde, och vem är Viggo? Det är nog felskickat.

Hahahha mamma bara: om det är en mops skiter vi i om det är fel skickat! Jag bara: spelar ingen roll vilken, säg ja! HAHHAHA, fast nä. ♥♥♥ Sskulle vara azzzzum, fast det ät nog felskickat :( xD


Åhmajgard, jag klämde på några julklappar förut,.... ALALALLALALALAL

Men kunde inte lista ut 1 ENDA SAK ?! åh :c

Men vet ju lite ändå.... har ju t.ex 'råkat' prova en vante, och 'råkat' se lite mera. Ifall ni vill veta så är vanten asskön,

LALALALALLAL <333


Jag var ju med Jennifer idag, och sen gick jag hem halva vägen och pappa skjutsade mig resten, tack C= Sen skulle jag på träning, först is och tränade på prog. Och sedan fys, eller ja fys och fys.. vi lekte lekar bara för att det är upphåll.. 'i en vecka'... hahahhah. Men iallafall, vi var 3 grupper tsm, det stora/bästa också, vi typ lekte killerboll och spökboll(i dans rummet!)

+ samarbetsövningar. Man skulle ställa sig i månads och dag ordning, och ålder (äldsta barnen typ 15..) + månad. Sen skulle högsta gruppen på is, då typ snackade vi andra om tävlingen och åt skumtomtar, vi åt upp ett helt paket. Hihiih, fick ta hur mkt man ville! ;) Haahah, det är en tjej som är 6 år, hon åker utan hjälm! Hennes syrra är en av de bästa, satt ja det är ju igentligen inte så konstigt. Hihihih, :D

Sedan var det dunken, jag fick räkna 2:a gången. Vi körde bara 2 gr ;) Hiihihih, men ja det var jätte kul! Ifrån 'vårann' (jag går ju inte där, VILLE ju inte flytta upp.) var Inez och Lovisa bara där. Men jaja, ni vet inte vilka det är ? x''D

Mamma bakde/gjorde knäck, och pepparkaks hus idag också. Jag var på träinng och med Jenni då! :)) Igentligen vill man ju vara med, men det är ju lite mera att baka imorgon!! :D♥


Men nu ska jag.. typ sova snart, för det blir sent imorn uppersittar kväll (eller ja.. sent och sent..., men iallafall) någon mera som ska se ? :)♥


Hejdå! ♥♥♥


Vart lite tvungen att ta lite 'färgglada' bilder, för allt är så vitt ute nu .. ;D♥

    


Byyyeeee, komentera ? :D♥♥



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 11 maj 2012 22:43

http://www.nattstad.se/mollysvärld <- CHECKKKK ! <3   Elinssss : http://www.nattstad.se/elinsvärld <- check! <3 ...

Av Molly - 19 februari 2012 20:40


Hihiih, kul att se att man fortfarande har ett antal besökare, fast jag knappt skriver nått ;). Iallafall, skitnice helg. Tjejfest hos My, var med Elin idag på IKEA , osv.     Puuuuss.   Nu ska jag mysa i min onepeace, oh se film med mam...

Av Molly - 17 februari 2012 21:39

Känns konstigt att bara sluta skriva här, ihhihihihi. Men skriver lite ibland, iallafall      Sportlov nu! Chillllllllll <3 ...

Av Molly - 15 februari 2012 21:32

Hej!   Emina; gör det, hahhahaha ;). (komentaren!)   http://www.trollan.devote.se   slutar nog nästan helt här, men skriver iblnad iallafall, men checka andra bloggen, och komentera lite så blir jag gladeer! :D<3333333 ...

Av Molly - 14 februari 2012 22:01

Glad alla hjärtans dag!   Föresten, här är bloggen jag skriver på nu haha^^ http://www.trollan.devote.se <3333333333333333   Puss. <3 ...

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards