Tj0bre!♥

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Så pinsamt, alla glodde på mig...

Av Molly - 16 december 2011 18:11

Heej!


Idag i skolan hade vi slöjd, det var kul.. jag glömde kvar min ring där, sen gick jag dit och skulle hämta den men den var inte där,.. haha fick den i morse -.-

Men jag frågade om någon hade tagit den i klassrummet, och typ skulle ge mig den sen. Men då sa Danne och Macke att dom sett något rätt stort åka in i damsugaren, för det lät och så. Och den här var stor, den kom från http://www.stylebytyra.se och täckte halva fingret i längd.. sen efter skolan skulle jag och Uffe *slöjdläraren* kolla i damsugarpåsen! Men så blev det inte, ni får veta varför längre ner i inlägget..

Vi satt och kollade på 'lilla aktuellt' och sen var det slut, blablabla.. då sa Elin typ kan du ta bort den tejpbiten och på något sett lyckades jag smälla till armen 'såklart på nerven' rätt hårt, och allt blev svart.. tyst och konstigt.. sedan sa typ Maggan och massa Molly.hallååå, hallå.. allt snurrade och massa konstiga ljud.. jag hade svimmat.  Jag hade slagit i bakhuvudet också. Så jag har fortfarande ont i bakhuvudet, och armen -.- x'P Men efteråt mådde jag illa, och så. HAHAHHA, det var några som hade sagt: tänk om hon dog? AHAHAHHAHAHAH X''D

hahahha Sissela smsade lite, och hon sa att jag hade kollat i kors, och jag bara: hade jag stjärnor över huvudet också eller? Men jag chattade med Dgge sen som sitter 3x så nära, och han sa att jag blundade. Och att alla glodde på mej o.O Och att alla trodde jag fejkade först, men efter typ 7s började Elin att ropa typ : HALLÅ MOLLY?! Och sen hämta hon vatten :') Och jG LÅG DÄR I TYP 20 SIKUNDER AVSVIMMAD X'D hahahah, så piinsamt.

Men jaja.

De andra fick sluta 10 minuter tidigar, så hihihi x''D


Min sminkbox, (som jag inte fattade vad jag tog för, eftersom jag aldrig sminkar mig) har kommit, men det blir bra, för det är kul att bara lavra sig som här t.ex ... *bilderna* x''''D

Det är sminket, som kom idag :'D

Hahaha ser ut såhär just nu..

INGEN redigering, fast det ser ut som det vid pannan, allså att jag gjort suddigare.. fast har inte det så ni vet.

Hahahah usch. x'D

     


Seriöst, ni såg inte mittenbilden.. ;_; ... x'''''''D<3

Charmiga bilder, lixxom dah ?


Jag har köpt julklappar till mamma, pappa, Sissela och Elin!

Gjorde det igår efter att jag vart hos sjukgymnasten (OMGASCH, jag kan gå på hälarna har inte kunnat det på aslänge... :D Jag fick en salva, men jag kunde gå på dem i typ 1 timme, nu är det som vanligt -.- Yey lixom..) då var jag på stan med Mia :D ♥ Det var jättekul!!!


Min skridsko lärare ringde nyss och pratade med mamma, det var bara jag som anmält mig till tävlingen i min grupp så jag kommer att köra med gruppen över.. OCHOCHOCH dom kommer att försöka att fixa special tider till mig efter julen (träningar, så jag flyttar upp en grupp)så jag kan fortsätta., för jag är för bra för att gå kvar i min grupp. Men måste sluta om jag ska gå upp, för jag vill hellre gå kvar i fotbollen och det blir samma tider. Så de ska försöka fixa det, shiiiet så snällt! :D♥ *HAPPY FACE*


Jag är sugen på glass, .. mamma köpte det förut.. damdamdam.. MAMMMMMAAAA FÅÅÅR JAG GLAAAASSS ??

JAAAAAAAAAA, jag fick :'''D

vi åt tacos förut.. hihi gott. ♥


Hejdå! <33333333


Juste detta kort gjorde pappsen till en frisör salong, som han klipper sig hos! De hade typ bett honom eller nått. Men han har gjort sånt förr, blablabla.. här är det iallafall! ..: (det är på baksidan också, tider mm.)

  

Och här är lösnaglarna jag *MORMOR* köpte + krämen till nagelbanden (skitbra) + mitt derp face! :D<333333

  

PUUUUUUUUUUSSSSSSS :*<3333333

 
 
Juliis

Juliis

17 december 2011 10:40

snygg blogg! besök gärna min :)

http://www.prastorfare.bloggplatsen.se

Molly

17 december 2011 12:51

Tack!

Din var jätte fin! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 11 maj 2012 22:43

http://www.nattstad.se/mollysvärld <- CHECKKKK ! <3   Elinssss : http://www.nattstad.se/elinsvärld <- check! <3 ...

Av Molly - 19 februari 2012 20:40


Hihiih, kul att se att man fortfarande har ett antal besökare, fast jag knappt skriver nått ;). Iallafall, skitnice helg. Tjejfest hos My, var med Elin idag på IKEA , osv.     Puuuuss.   Nu ska jag mysa i min onepeace, oh se film med mam...

Av Molly - 17 februari 2012 21:39

Känns konstigt att bara sluta skriva här, ihhihihihi. Men skriver lite ibland, iallafall      Sportlov nu! Chillllllllll <3 ...

Av Molly - 15 februari 2012 21:32

Hej!   Emina; gör det, hahhahaha ;). (komentaren!)   http://www.trollan.devote.se   slutar nog nästan helt här, men skriver iblnad iallafall, men checka andra bloggen, och komentera lite så blir jag gladeer! :D<3333333 ...

Av Molly - 14 februari 2012 22:01

Glad alla hjärtans dag!   Föresten, här är bloggen jag skriver på nu haha^^ http://www.trollan.devote.se <3333333333333333   Puss. <3 ...

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards