Tj0bre!♥

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Biilder.. x'''D

Av Molly - 14 december 2011 16:52

Hej!


Idag i skolan typ spelade vi teater, och lite sånt.

Sen gick jag hem, utan att vara med någon för jag trodde att jag hade träning men det var visst lördag-söndag i stället för idag denna vecka ~konståkningen~.


Ahahha. Här kommer en massa egobilder på mej, som pappa tog för några dagar sedan. Fast jag tog kanske 5 stycken på mej själv.

Hahah, vi hade tråkigt och det fanns inget annat att fota just då.

Heheheh, känner mig som värsta egot, + att nu ska han fota mig igen för han ska prova kameran han ska fota mina kusiner någon dag!

'fuckyou' fingret var för att visa nageln bara xD

Men alla kort vart.. prickiga.. nejmen lite konstiga på något sett.. men får fixa det!

                               

Okej inte 5 rätt många, men de över förutom 'fuckyou' fingret tog jag xD

Hahah vilket ego jag är x'''D              

Hade vart på julbord, därför jag har demma här kläderna ;))                     

'komentera'?

Ps. titta t.ex hur 'prickigt' sista kortet är.. -.-

 
 
Sofia

Sofia

14 december 2011 19:15

Vad var din mejl?

http://sofiasfoton.bloggplatsen.se

Molly

26 december 2011 21:22

skriver på din blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 11 maj 2012 22:43

http://www.nattstad.se/mollysvärld <- CHECKKKK ! <3   Elinssss : http://www.nattstad.se/elinsvärld <- check! <3 ...

Av Molly - 19 februari 2012 20:40


Hihiih, kul att se att man fortfarande har ett antal besökare, fast jag knappt skriver nått ;). Iallafall, skitnice helg. Tjejfest hos My, var med Elin idag på IKEA , osv.     Puuuuss.   Nu ska jag mysa i min onepeace, oh se film med mam...

Av Molly - 17 februari 2012 21:39

Känns konstigt att bara sluta skriva här, ihhihihihi. Men skriver lite ibland, iallafall      Sportlov nu! Chillllllllll <3 ...

Av Molly - 15 februari 2012 21:32

Hej!   Emina; gör det, hahhahaha ;). (komentaren!)   http://www.trollan.devote.se   slutar nog nästan helt här, men skriver iblnad iallafall, men checka andra bloggen, och komentera lite så blir jag gladeer! :D<3333333 ...

Av Molly - 14 februari 2012 22:01

Glad alla hjärtans dag!   Föresten, här är bloggen jag skriver på nu haha^^ http://www.trollan.devote.se <3333333333333333   Puss. <3 ...

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards