Tj0bre!♥

Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Julbord idag! <3

Av Molly - 11 december 2011 19:08

Hejhej C: ♥

Idag typ låg jag i sängen och läste, och myyste till klockan halv 1 x'd

Sen skulle jag städa tyckte mamma d''xx Så jag gjorde det.. uschusch :c Men det kanske behövdes om jag tänker efter, eftersom man knappt kunde gå här inne ... :'''3 Jaja.. nu är det klart iallafall! =''''''D


Sen klockan halva (tjugo 1 ehehhe :3) åkte vi med farmor och farfar till julbord! Vi var där med mormor, och morfar okkå! :'D ♥

Det var jeeeette göött, fastfast jag fick jeette ont i magen, blöööpp får det ibland men vetinte vad det är jag inte tål <


Sen när vi kom hem så fotade jag och pappa, fast han fotade mig han testade typ kameran lejte ska fota mina kusiner i veckan till deras julkorta! :'D ♥

Hihi ^^ ♥

När dom är i min data kan jag lägga upp dom häär, eheheh :3


 *dom är nog bästiisar* :D *dom okkå!* :D♥


DET ÄR BARA 13 DAGAR TILL JUL, OMGAAASCH! ♥ (shiiiiiiiiiiet måtte skicka min önskelista till fammo&faffa, och kuzzarna har jag ju lovat! får görde det imorgon eller nått, förför jag måste typ kolla lite.♥)


Grattis, bästa Sissela 11 år! ♥♥♥


Nästa gång jag tonar håret, efter jul 'trorjag' vilken färg tycker ni jag ska ha då ?

Alla sneeeeeella svarar, och om ni ändå svarar kan ni väll komentera vilken skola ni tycker verkar bäst 'kunskap eller prolympia ?' *säg gärna varför''*


       

  

Allså, bedöm inte texten haha bara så ni vet vad jag pratar om ** :'''''''D ♥


Men jaja.. här är en rand0m bild på .. min hand ? xd

Men iallfall, ni får nöjja er x''''''''''D ♥



 
 
Ingen bild

Pappa

12 december 2011 13:27

Hej gumpan.
Du ska inte färga håret igen!!!!!!!!!!!!!!!
Det är helt klart finast när du har din egen färg,den är jättesnygg.
Avsluta röstningen om vilken skola du ska börja på,JAG har redan bestämt mig åt dig!!??!! ;)
Älskar dig mest i världen skitholk :)
Kramar Pappa.

Molly

12 december 2011 15:50

Haahah, neej den är tråkig xD♥

Hahah, kunskap då eller ? xD :P ♥♥♥

Älskar dig mer, puuss :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 11 maj 2012 22:43

http://www.nattstad.se/mollysvärld <- CHECKKKK ! <3   Elinssss : http://www.nattstad.se/elinsvärld <- check! <3 ...

Av Molly - 19 februari 2012 20:40


Hihiih, kul att se att man fortfarande har ett antal besökare, fast jag knappt skriver nått ;). Iallafall, skitnice helg. Tjejfest hos My, var med Elin idag på IKEA , osv.     Puuuuss.   Nu ska jag mysa i min onepeace, oh se film med mam...

Av Molly - 17 februari 2012 21:39

Känns konstigt att bara sluta skriva här, ihhihihihi. Men skriver lite ibland, iallafall      Sportlov nu! Chillllllllll <3 ...

Av Molly - 15 februari 2012 21:32

Hej!   Emina; gör det, hahhahaha ;). (komentaren!)   http://www.trollan.devote.se   slutar nog nästan helt här, men skriver iblnad iallafall, men checka andra bloggen, och komentera lite så blir jag gladeer! :D<3333333 ...

Av Molly - 14 februari 2012 22:01

Glad alla hjärtans dag!   Föresten, här är bloggen jag skriver på nu haha^^ http://www.trollan.devote.se <3333333333333333   Puss. <3 ...

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards