Tj0bre!♥

Direktlänk till inlägg 7 december 2011

:D

Av Molly - 7 december 2011 16:04

Heej, äntligen internet! :D

Igår klippte jag luuugg, för jag dampade på att den andra åkte fram i nyllet.. xD Fast jag saknar ändå, liite den gammla längde,.. men har ju haft det 1-2 år nu, så lite ändring är ju alltid kul ! :D Men jag klippte det andra en bra bit också.. men rätt så mycket,.. heter det uppklippt ? jaja.. det är iallafall olika längder på bakhåret ni vet.. understa är längst sen kortare och kortare, osv.. Men inte jäätte mycket, men en bit :) Meeen här får ni en lite halvrandom bild på luggen, igga mitt derpface, ehhehe x)

MEN VAFAN ?!?!!?!?!?!?!?, INTERNET FUNKAR INTE IGEN!, SKRIVER MERA SEN VÅGAR INTE CHANSA OCH INTE LADDA UPP!! (skrev det innan först!..)

HAHAHA, SÅÅÅ fixat!

Fortsätter på detta inlägg :)... Fa**n internet är så trögt så det går inte välja bilder, ingeting! Åhhh, blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeee


eeeeeeeeeeeen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :C:C:C Men får lägga upp bild imorgon om det går!

Idag med klassen spelade vi basket.. Vi har ju haft basketträningar.. nu var det matcherna! Dem som var med var.. Sissela, Hanna, Patricia, Emina, Alice, Viktor, Emil, Marcus T, Marcus O, Hampus och jag! Shiit, vi var 12 glömt någon, minns ej vem!? Flåt..                                      

 Bästa klassen!, inte bara i det utan allt.. nästan -.- :D                                                
   
           

 15-10 var jag med på t.ex, hahah jag gjorde bara 1 mål ;D Fast Patricia och jag passade till en massa!

    

Det vart typ bråk mellan oss, och .. eh.. venneh vilka det var men dom vi mötte sista! Då var det inte på skojj.. vi nästran slogs för att vinna ;P xDxD Dom slog oss i huvudet massa gånger, rev oss, tacklade mm.. HELT SERIÖST gjorde vi INGENTING den första perioden, lite andra, men sen gick det inte att stoppa, hahahha xD Vi typ skrev på varann, och så.. f*an det var skitkul, på ett sett men lite läskigt på ett sett! :D Sämsta domaren, han kollade inte ens på matchen, hahahahhaha ;D Men en typ tog upp bollen 3-5 gånger ?! Hahah, domaren bara kolal bort, fast sen fick tränaren 'läraren' sncka med han .. sen efter matchen kom han fram och kalla Patricia "jävla fetto" och sparkade Marcus O ! ? Hahahh, okey tarelungt ? Jaja.. det var skitkul iallafall, 1000000 % roligare än julpyssel usch vilken tur att jag var med ! :D:D:D Skiter i om jag missade film, och julpyssel för det var skitkul! :D

Men här får ni en bild på luggen, och lite av det jag klippte, men jag klippte .. några decimeter på luggen kanske ?! nejmen jag vet inte, där bak var det kanske 1 dm eller meera där bak på en del ställen! :))

  

Dålig bild på luggen, men aja.. n ifår väll mera bilder någon gång! Här var kanske hälften av det hon klippte, n uär det tuuuunt som fa*n typ dubbelt så tunt! ;ooo Aslent iallafall, kanske går at thålla det '-o-tovat' nu när det är så tunt ;D  

 

Läste denna text, bara lite rand0m men tyckte den var bra.. alla läser!...


Dom flesta har säkert läst detta innan, men jag tycker att de är värt att tänka över.

Här är hur en lärare i New York gjorde det för sin klass.
Hon bad dem att göra följande övning:
Barnen skulle ta varsitt pappersark. Sedan blev de tillsagda att skrynkla ihop det stampa och slå på det och men utan att riva det. Så bad hon barnen vika bladet, titta på hur smutsigt, fyllt med märken och ärr arket... var.
Så ombads barnen att säga förlåt till pappersarket.
Fast de hade bett om ursäkt och att de hade försökt att släta ut det, var det fortfarande skrynkligt.
- "Dessa märken kommer aldrig att försvinna, oavsett hur mycket du försöker ta bort dem. Detta motsvarar vad en mobbare gör mot andra. Även om du säger förlåt efteråt, kommer ärren aldrig försvinna."


Puuuss.


Vet ni, det är bara 17 dagar till jul ♥♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 11 maj 2012 22:43

http://www.nattstad.se/mollysvärld <- CHECKKKK ! <3   Elinssss : http://www.nattstad.se/elinsvärld <- check! <3 ...

Av Molly - 19 februari 2012 20:40


Hihiih, kul att se att man fortfarande har ett antal besökare, fast jag knappt skriver nått ;). Iallafall, skitnice helg. Tjejfest hos My, var med Elin idag på IKEA , osv.     Puuuuss.   Nu ska jag mysa i min onepeace, oh se film med mam...

Av Molly - 17 februari 2012 21:39

Känns konstigt att bara sluta skriva här, ihhihihihi. Men skriver lite ibland, iallafall      Sportlov nu! Chillllllllll <3 ...

Av Molly - 15 februari 2012 21:32

Hej!   Emina; gör det, hahhahaha ;). (komentaren!)   http://www.trollan.devote.se   slutar nog nästan helt här, men skriver iblnad iallafall, men checka andra bloggen, och komentera lite så blir jag gladeer! :D<3333333 ...

Av Molly - 14 februari 2012 22:01

Glad alla hjärtans dag!   Föresten, här är bloggen jag skriver på nu haha^^ http://www.trollan.devote.se <3333333333333333   Puss. <3 ...

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards