Tj0bre!♥

Direktlänk till inlägg 5 december 2011

Jag saknar sommaren... <33333333

Av Molly - 5 december 2011 21:00

Heej, mammas data fortfarande så det blirinte så långt..


Efter skolan var jag med Elin, sen skulle jag in till farmor och farfar, men farmor kom in och frågade ifall jag ville hänga med till kuzzarna istl!

Fast det var bara 1 kuxxe där, och pappan, världens sötaste minikuzze, asså! Viincent <333

Hahhaha han gjorde sånna hära "kvävningsljud" (med flit) och garvade, han gjorde det massa men han fick ju uppmärksamhet, det var ju det han ville ha, satt ? xP Smart där vah ?, han hade gjort så ett tag sa hans pappa.. ;P<333

Men sen höll jag i han så fick han gå och så (han är 8 månader.. 8 ½ faktist försten..)

Och när vi kom så satt han i badbaljan.. ;))<33

Sen lekte jag lite med Borka, deras hund världens bästa! <333333333333333333


Men sen åkte vi hem halv 8, och då var jag hos farmor & farfar (älskar er<333) sen kom bästaste mammii och typ hämtade mig? fast hahah, vi bor ju hus-i-hus men äändå... xD


JUST DET!

Det var en ny tjej som hälsade på hos oss idag, elr njaa.. hon var där hela dagen!

Hon verkade jätte snäll!

Måste ha fått bästa (?) intrycket på Elin och mej, allså flamsiga .... xP

Vi typ log på golvet och garvade .. ehheheh, fast det är väll typ normalt av oss.. fast allså det var inte på lektionerna bara när vi går in efter rasterna! xdxdxdxdxdxdxdxD

Hon är Jakobs nya plast syrra,..

Josse och hon hade tydligen gått i samma klass i 1:an och halva 2:an sen bytta Josse till oss!

Men efter skolan var dom två, och Sisso! Så kul! :D<333


Men fu, nu orkar jag inte skriva mera!

Oj hahha.. kort och kort.. vart typ normalt.. Men pööööözzz :***

Ps. mkt stavfel.. ? Skylle på att jag är ovan med denna data! ;)...


JUSTEE... FÖRSTA SNÖN IÅR JAG SÅÅG!! F*****N , KALLLLLT!

KALA FAKTA(hahahha): FÖRRA ÅRET JUST NU VAR DET -22,OCH 35 cm SNÖÖÖ!

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiit omg.

 

Någon mera som saknar värmen ?

Solen ?

Sommaren ?

:**<3333333333333

    

(Gjorde den 2010 därför 2011 inte är med! Men jag vlde ut någon varje år, var oftast utomland mera än 1 gång..)

Alla är på något sommar ställe t.ex grekland, spanien, italien.. :)<33

 

Puuuuuuuuuuuuss.

 
 
Malin

Malin

6 december 2011 18:42

Kul att du är med och tävlar om nyckelringen!
Du kan gilla mig på facebook här:
http://www.facebook.com/lillamalins

http://lillamalins.blogg.se

Molly

5 januari 2012 19:59

ok! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 11 maj 2012 22:43

http://www.nattstad.se/mollysvärld <- CHECKKKK ! <3   Elinssss : http://www.nattstad.se/elinsvärld <- check! <3 ...

Av Molly - 19 februari 2012 20:40


Hihiih, kul att se att man fortfarande har ett antal besökare, fast jag knappt skriver nått ;). Iallafall, skitnice helg. Tjejfest hos My, var med Elin idag på IKEA , osv.     Puuuuss.   Nu ska jag mysa i min onepeace, oh se film med mam...

Av Molly - 17 februari 2012 21:39

Känns konstigt att bara sluta skriva här, ihhihihihi. Men skriver lite ibland, iallafall      Sportlov nu! Chillllllllll <3 ...

Av Molly - 15 februari 2012 21:32

Hej!   Emina; gör det, hahhahaha ;). (komentaren!)   http://www.trollan.devote.se   slutar nog nästan helt här, men skriver iblnad iallafall, men checka andra bloggen, och komentera lite så blir jag gladeer! :D<3333333 ...

Av Molly - 14 februari 2012 22:01

Glad alla hjärtans dag!   Föresten, här är bloggen jag skriver på nu haha^^ http://www.trollan.devote.se <3333333333333333   Puss. <3 ...

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards