Tj0bre!♥

Alla inlägg under juni 2011

Av Molly - 16 juni 2011 11:34

  Hej !!!!


Jao idag var det SKOLAVSLUTNING!

Först var det lixoom kallt sen baa helt plötsligt precis när vi började sjunga kom lilla solen fraam :DD ,  Jätte fin skolavslutning vart det !

Sen kommer det kanske ng biild,, men bara kanske, tror inte det, för jag kan inte ladda upp :-s Biir galeen på det -.- (bara webbiizar)

Sen fikade vi lite på skolgården meeh Aliice , <33

Ska äta snart, sen ska vi te söderköping, smultronstället :P Kanske mini-golf meeh ! ♥


Puss :-*


Ppss.. det kanske inte blir like mkt skrivande i sommar .

:)

Av Molly - 14 juni 2011 16:08

Hej hej :-D


Idag i skolan fick vi typ "göra klart papper som man inte var klar med, städa skåpet och sånt" :-P

Vi lottade ut våra hus vi gjort Oscar p och ja fick lotta om vårat , tove ville inte ha det, men han vann :( hehe :P


Grattis till: OSCAR P, OCH HAMPUS !!!


Snart så ska jag se vita laget köra match :-D Hoppas ni viinner ! :-D

Sen är det fotbollsavslutning direkt efter det, VILL INTTEEE :,( (Asså eftersom det är "avslutning" kommer det ju inte va meer :,(:,(:,(..)



Hej då !

Av Molly - 13 juni 2011 19:52

Hej hej :-D


Hittade inga skoor !? Blä. Hehe..Asså inga var fina, elr om dom var det var det klack, det vill jag inte ha! Men Mia kanske hade några jag skulle få låna..

Jao får se HOOPPAS DET ! :)<33


Men nu har jag köpt packet till Inez, kalas Grattis i förskott ;)<33


Vi var ju och spelade brännboll med klassen..

Barnen - vuxna : D

Vi vaaannn tralallalaala JIPPY ! :-D

Med 1 poäng !!!! YES : - D

Macke T skl ge en glass till den som fick tag på fotbollen när han dribblade, men gissa hur många som tog den då?! Ingen , eller bara när Robil höll fast han eller så nuddade vi den bara :( Heheh, en Ben and jerry eller hur det stavas ?!??!! Heh..

Sen den som tog bollen av jake, (ett tag robin) och macke T , var bäst, Viktor är bäst =D

Vi slogs lite med pinnar, klättrade på en sopp grej, Matti och jag hoppade in, men dåkom mamma och vart arg ;S Upss..


Men japp, HEJDÅ ! <33

:)

Av Molly - 13 juni 2011 15:24

Hej :)


Hinner inte skriva så mycket, tänkte bara skriva lite :)

För snart ska vi åka och köpa skolavslutnings-skor ;-D

Men idag slutade dagen med slöjd för mig och typ 5 till ? Dom andra gjhorde något i klassrummet, fast i slöjden skrev jag bara in, upss.. det tog visst typ 1 timmen (thih..)

Jag skrev in mina 2 tenn smycken, annanas, hjärta :)

Varje år kör 6:orna brännboll mot fröknarna,för ett tag sen vann fröknarna 7 år i rad, men nu har 6:orna vunnit 2 år i rad, FÖR DOM VANN DENNA GÅNG ! Yees ! :D

Vi fick göra "heja" skyltar :)

Jennifer och jag gjorde typ en heja skylt , men vi orkade aldrig hålla upp den :P..

Den blåste iväg, hehe :)


Lite senare ska vi spela brännboll med klassen :-D

Fast det var många som inte kunde komma )=


Hej då ♥


 


GRATTIS BÄSTA ELIN ♥

Av Molly - 12 juni 2011 20:40

Hej hej :-D


Det vart inget att kolla på skor, sissela ringde så jag var med henne istl, mamma sa att vi kunde åka imorn istl ;-)


Sista matchen för säsongen vare idaag :-(

Meen vi är juu bäst  :-D

5-0 Yeah !

Jag stog i målet, det var jätte kul :)

Hahahah seriööst ;S Jag GLÖMDE MINA FOTBOLLSTRUMPOR HEMMA och vi var i Lotorp.. hmm.. ja hur skl det gå då ? Joo.. tränaren sa att han it skl ha sina som han hade på sig så jag fick låna hans ! Ohh tacksnälladu ! ;-D

Faast han har 34-36 och jag 39, men det blev typ liite små men ändå det vart bra!

:-D

Alice och jag hittade en banana godis grej oöppnad som vi delade på efter , hehe.. vi sa ingen såå upss .. hehe .. (m.p) =P


Innan matchen såg vi värsta coola ! En tjock lång huggorm på planen brevid :-D

häre-guud så coooolitt !!¨

Fast jag fick inte klappa :-( Men iofersig det var en huggorm. :-( Ändåå !

Men iallafall, i bilden hem /och diit fast mest hem, vare askul, Alice pappa och hon åkte med oss, så åkte mamma med Majsan, Alice och jag fiilmade hela tiin typ i bileen :-*** <333 KUL !



pUSS OCH HEJ :-* <3


Av Molly - 12 juni 2011 11:00

Hej :-D


Jag har inte gjort då mycket förutom att ätit frukost .. :-)


Sen om ett tag ska jag och mamma till maxi och köpa skolavslutnings-skor :-D

Hoppas det finns fiina ! :)



Men hejdå :)

Av Molly - 11 juni 2011 18:35

Fick rosa jätte fina kuddar som farmor har sytt, som passar gardinerna :-D

TACK , <333


 


Av Molly - 11 juni 2011 17:21

Nu har jag och mamma baakat :D

Mmm.. vill smaka typ NU ! :D

Men vi ska grilla först =D

Det vart 31 bullar, vi satte i vit-choklad i dom Mumsigt hoppas vi :-D

Och 25 choklad bollar, haha jag skl smaka lite innan vi satte in dem i kylen men BLÄÄ, ASSÅÅÅ USSCHHH, men jagfattade ingen ting ? Men sen sa mamma, jag tror inte du har satt i socker och Nepp xP Men har satt i det nu, fick röra om väldigt noga så det inte skulle vi knasprigt.. Hehe..


Men här è dom :) ..


   



Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards