Tj0bre!♥

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Molly - 21 juni 2011 20:51

   Typ längtaaarrr !!!! ♥

Av Molly - 21 juni 2011 20:32

Fotbollsskola vare idag :-D ++ där vare målvaktsträning :-D Kuul ! ♥

Sen hämtade mommo och moffa mej och kuzzarna (: Kuuliigt (: Vi gjorde egna ramper med kartong och lådor till fingerskater :-D Kuuliig, sen gjorde vi oxå rulltårta för idag fyller världens bästa morfar år !!! STOORT GRATTIIIISSSS ! ♥ LOVE YOU , DU ÄR BÄST !

Jag badade när mina kuzzar hade åkt hem, sen duschade jag och såg en jätterolig fotbolls-fiml och tabbar, missar, mm..mm... :-D Thehe..

Sen skl jag mamma , mormor, och morfar ut och äta på Butlers , jag åt planka med fläskfile, morfar sån med fisk, mamma och mormor fläskfile oskar :P Asgöött ! ☺ Innan fick vi vitlöksbröd, och drinkar :-)

Sen tog mamma och jag efter rätt jag tog ng toblerone parfait, med hallonsåg och krossade choklad *mår as illa efter den , åt typ inte ens hälften det var som en kula glass stort, och mamma tog vanilj pannacotta <--stavning ?

Det var iallafall gott allt (:



Puss & kraam !



Jag smakade räkor och det var GOTT ?! heregudddd, har it tyck om det sen jag var typ liten / baby :P Hehe skoja men typ var 2 år :-P


Puuss !

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards