Tj0bre!♥

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Molly - 3 juni 2011 21:30

Hejsaan !!


Nu är det halv-lek på fotbollen, 0-2 sverige leder mot moldavien !! :D


Idaaag dåå.. ähm.. vart med Sissela, fotade.. ;D

Sen skulle vi till Isabelle som fyller år 16 år !! GRATTIISSS

 Deras "trädgård" eller vad man ska kalla det är ca: 30 000 kvadrat meter !!! ;oo Asstoort och jätte fiiin :D


Men nu börjar fotbollen snarrtt iggeeenn !!! Vi är hos Mia, Tom är inte hemma och hon ville inte vara själv så hon frågade om jag och mamma ville se matchen hemma hos henne :D Kuuligt ;)

Vi sitter här i sverige tröjor med flagor upphängda, äter chips och godis, och så har hon doppat jordgubbar i choklad :D Gööttiigggtttt ;P Heheh

Jag sitter och skriver på mias dator så jag kan inte ladda upp någon bild på det ..


Pusss !!!


PS: Vi tror matchen bliir...



Mia: 1-2

Mamma: 0-3

Jag: 1-2 eller 1-3


Allså alla tror på sverige :D:D:D

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards