Tj0bre!♥

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Molly - 18 juni 2011 17:25

Hej idag har jag vart på Fotbollskalas hos Hampe jätte kul! :D

Vi spelade fotboll laget jag var med i förlorade 1-5 :P Hehe där var det jag, hampe, macke( känner ej) , hanna K, och Dogge kom efter ett tag han va typ 40 min sen, i andra laget vare macke.T, Orre, orre, Macke. T, Alice (:

Vi körde kub, dom andra vann, vi körde alalom på koner vi vann 2/3 :-D Med en hel person, dom andra vann med några sik för macke (han jag it känner) snubblade på mållinjen ;P

Vi typ snackade, pratade med nåra små personer  eller vad man säger (: typ 4,4 fast en var 7 .. hehe

Vi gungade i baby gunga hanna och alice tog fat på mig, jag och macke T, tog fart på alice, jag filmade när macke T typ trixade lite med en boll.. och lite sånt !

Det var iallafall jätte kul :-D


Hejdåå !!




Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards