Tj0bre!♥

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Molly - 10 juni 2011 20:48

Hej :D


Asså ska ju inte säga att jag har så många läsare men ändåå..!.. det är jätte kul att få komentarer och sånt, en del kanske jag inte acepterar men nästan alla :)

Tack , <33


Nu ser jag Talang , guud vad bra en del ärr !


Jag var på badhuset med Alice , det var jätte kuul :D

Det var stängt inne men vi var ute i början var det kallt men sen vart det sköönt :D 20 grader ungefär .. :D


Hejdå!

Av Molly - 10 juni 2011 15:15

Det össssreggnaaarrr juuu !!

:,( Jag som kanske skulle följa med Alice till badhuset idag juueee :(

Men man blir ju ändå blööt, så hoppas vi ska det ändååå :D


Men jag skrev lite på händerna, bara för det var liie kuul.. asså inte så bra men ändå ..


       

Heh..


Fuck U, vart bara tvungen att göra den meed xP


Asså typ den dära "shh" hade Jennifer sagt till mig att någon kändis hade men dom andra kom jag på själv.. eller asså det finns ju andra med men ingen jag har sett lixoomm.. xP

:)

Av Molly - 10 juni 2011 15:08

Hejhopp :P


Idag i skolan gjorde vi.. aa.. en massa :P Bild i nästan slutet fast efter det så skulle våran typ extra fröken Marian läsa upp vad alla våra namn kom från för för land, vad dom betydde  hur många som hette det, och när dom hade namnsdag.. men dom läste ungefär så här..

Namnet kommer från

Sverige

Torsbeskyddare

Sen skulle vi gissa ;P

Fast det här var Tord min pappa :)

Meeen Mariana hade glömt en, och GISSA VEM DET VAR DÅ ? heheh, JAG ;D

Heheh jaja, vi kommer få lapparna om vi ville spara på måndag ist, då kommer jag va med oxxåå ;D


Ähh.. Men HEJDÅ !

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards