Tj0bre!♥

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Molly - 31 mars 2011 15:37

Heej alla ♥


Vi bakade i dag i skolan, kuligt :)

Vi bakade några choklad rutor, vi var 4-5 i varge grupp. I den jag var med i var vi 5 :) 3 som GÄRNAA ville smaka på smeten heela tiden (inklusivemeej:PGööt!) och två som inte ville?! hehehe <33

Vi skulle ha i 4,5 dl florsocker som jag råkade blanda ihop med vaniljsocker ;s när jag sedan skulle hälla i "vaniljsockret;S" så tappade jag burken på golvet! ;s (:, när jag skulle hälla i smeten i en kastrull hällde jag nästan allt utanför som jag sedan fick skrapa i en bunke #Alice höll på att ge upp, om kakan# hehehe <33, sedan när jag skulle knäcka ett ägg så tappade jag i halva skalet, men dom andra i gruppen tappade inte i någontiiin :D klumpigaste jag!!   Sen när vi ändå vart klara, så skulle jag torka av bänkarna, skulle Matilda lyfta kakan (som inte var inte var delad ÄN^^) så visade sig att den låg på två olika papper så den gick av på mitten!!   

Marcus,Matilda och jag delade på en bunke att äta med sked ur (smeten) men sedan sprang Marcus iväg med bunken, så vi fick jaga honom ;s heheh, han höll på att tappa bunken, men gjorde inte det som tur va!! xD

HAHAHAHAHAHAHA vet ni??   

Vi fick smaka en ruta var och......




...VÅRAN KAKA VART GODAST!!!       Kladdigare, med mera choklad i   Hihihi BÄSTA ALLSÅ!!    

Mmmmm... :)

Marcus, jag och Matilda nalla några smulor på kanten xD när vi tog ut den ur ugnen (vilket vi tydligen inte fick:Phehehe), så vi höll på att inte få smaka efteråt.. :) ooppss! <33 men det fick vi ändåå :)

Jaa så blev det när vi baka   

 

 

 

 

 

Sista letionen hade vi gympa kulkul :)

En av dom roligaste gångerna på gympan på ett tag :) Vi hade fys då :)



Snart ska jag på konståkning, skulle igentligen ha fys då med men det vart inställt, för det skulle vara ishockey match där.För dom hade matchen i  den ishallen där man kan ha fys i, Vi får vara i en annan som man inte kan ha fys i :) Kul ändå :)



Hehe Heej dåå ♥


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare! Jag är en meeeGa cowwl tjey, fast nä.
Men jag är 00. Älskar att vara med kompisar, spela fotboll, djur, vara med familjen oh konståkning! ♥
3 ord..
Komentera♥
Läs♥
Följ♥

Puss :*

Omröstning

Vilken skola tycker ni verkar bäst ? - Jätte tacksam för svar på just den här frågan, så även om ni bara kollar inte så RÖÖSTA :D ♥
 Kunskapskolan ? :P
 Prolympia ? :P
 Vittra ? :P

Fråga mig

66 besvarade frågor

Senaste inläggen

Läs, Komentera, Följ ! ♥

Någon som vill länkbyta? ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Arkiv

RSS

Tidigare år

Kategorier

Någon som vill länk-byta? Säg det i frågor !

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards